掃呢頁CODE去手機

2014年1月22日 星期三

[FACE 348] 朴敏英唔 buy Sam哥 朴敏英,MF,




27歲樸敏英有樣有身材,所以深受廣告商歡迎,就連「西太後」喺香港搞活動都要搵佢做主角,同港星爭飯碗。

FBI

樸敏英唔 buy Sam哥

又有韓星來港吸金,上週四( 16日)喺會展搞嘅 Vivienne Westwood服裝展有勁多猛人,除咗「 Sam哥」吳鎮宇、汶萊吳尊,仲有《城市獵人》靚靚女主角樸敏英。

當日樸敏英接受訪問就大讚 Sam哥:「他做得好好,就像是專業模特兒走秀一樣。」不過 FBI留意到, Sam哥喺台上行 catwalk嗰陣,樸敏英其實表現得冇乜興趣,仲有啲唔耐煩。咁都係嘅, K-pop界咁多靚仔潮人,對港男冇興趣真係唔出奇。

雖然口口聲聲話鍾意香港同時裝,不過望住台上 Sam哥呢啲佢唔識嘅港星,樸敏英都忍唔住嘴藐藐。

Sam哥當日 chok盡行天橋,掌聲可算是全晚最多。



鍾意就快D Share啦!