掃呢頁CODE去手機

2014年4月25日 星期五

[忽然1周 978] 阿女反對翻頭嫁 李麗珍潘源良冷戰分居 潘源良,李麗珍,熱門,MW,




17/4愁爆現身

48歲:與潘源良情海翻波的李麗珍,當日獨自現身銅鑼灣,行街時經常露出若有所思、神不守舍的樣子。

打頭陣

阿女反對翻頭嫁 李麗珍潘源良冷戰分居

十年前經歷 3P孽緣重創的李麗珍, 07年重遇初戀情人潘源良,愛火重燃。熱戀期間,二人在元朗八鄉共築愛巢同居,但早前李麗珍忽然升呢,搬入貝沙灣豪住;相反,潘源良則獨自搬到油麻地只得三百呎的 studio過寡佬生活。七年情翻起暗湧。

本刊連日所見,李、潘即使睇戲行街食飯,亦各自各精采,未有接觸。據知,二人未能修成正果,主因是李麗珍現年 17歲女兒許倚榕抗拒新爸爸。對於與潘源良的關係,李麗珍周一( 21日)出席活動時斬釘截鐵說:「未諗結婚!」經歷半生感情跌宕, 48歲的她情路依然漂泊。











16/4獨自煲煙

55歲:潘源良身穿街坊裝,在茶餐廳出來立即煙不離手,一頭白髮的他老態盡現。

患難見真情,李麗珍和現年 55歲潘源良復合七年,原本一直無風無浪。可是,兩年前有傳潘背女友偷嗒國產長腿索女,二人更被目睹把臂同遊大嶼山天壇大佛。李當時曾表明百分百相信男友冇偷食,但實則二人感情開始變質。知情人透露:「珍妹經歷咗咁多嘢,對人對事都挑通眼眉,雖然對外話冇嘢,不過佢知 Calvin(潘源良)爛玩爛劈,所以佢都成日 check住男友行蹤。」性格火爆的李麗珍,據知已多次為「偷食」問題跟潘源良吵大鑊,不過,李麗珍尋尋覓覓總算搵到下半生依靠,每次與對方攤完牌後,又會相安無事,因此二人情侶關係一直拖拉至今。

本性難移

等足廿年,潘源良和李麗珍人到中年再續情緣,潘源良為珍妹曾經修心養性了一段時間。不用開工的日子,幾乎全天候陪伴女友,但奈何爛玩本性一直冇變,近日又故態復萌。知情人說:「佢鍾意蒲吧飲酒,早排喺大陸做嘢嗰陣,成日撩啲朋友去飲嘢,一飲就飲天光。強國又多長腿囡囡埋身,你估珍妹唔驚㗎。不過 call佢問佢喺邊,佢就次次話要同人傾合作。最近一個月, Calvin出去玩索性電話都唔開,珍妹 call極佢都唔覆機,嘈到拆天。」事後潘源良曾向女友認死狗耍冧,但據知李麗珍今次對男友箍煲不為所動,決心掟煲又掟蓋。

孤獨 shopping

李麗珍上周四( 17日)寧願獨自 shopping買護膚品,也不相約潘源良。

女兒反叛

李麗珍 17歲女兒許倚榕(右)正值反叛期,對潘源良一直以 Uncle相稱,未能接受潘取替爸爸許願的位置。《蘋果日報》圖片

拍檔相伴

潘源良除了獨留在家中,就是相約有線足球節目拍檔劉舜文(左一)外出,但身旁永遠不見李麗珍。

寡佬生活

平日潘源良會一支公到寓所附近的茶餐廳開飯,衣服亦會拿到樓下洗衣店清洗,基本上都是一腳踢,與寡佬生活無異。

本性難移

等足廿年,潘源良和李麗珍人到中年再續情緣,潘源良為珍妹曾經修心養性了一段時間。不用開工的日子,幾乎全天候陪伴女友,但奈何爛玩本性一直冇變,近日又故態復萌。知情人說:「佢鍾意蒲吧飲酒,早排喺大陸做嘢嗰陣,成日撩啲朋友去飲嘢,一飲就飲天光。強國又多長腿囡囡埋身,你估珍妹唔驚㗎。不過 call佢問佢喺邊,佢就次次話要同人傾合作。最近一個月, Calvin出去玩索性電話都唔開,珍妹 call極佢都唔覆機,嘈到拆天。」事後潘源良曾向女友認死狗耍冧,但據知李麗珍今次對男友箍煲不為所動,決心掟煲又掟蓋。

豪住貝沙灣

李麗珍以月租三萬多租住貝沙灣一個七百多呎的海景單位,出入多以 Mini代步。

平租油麻地

上周六( 19日),身穿白色底衫的潘源良一如以往到茶餐廳醫肚,現時他在油麻地以月租 9千一個三百多呎的 studio獨居。

女兒親許願

除了難忍男友爛玩外,令李麗珍心死的主因,是由於其女兒極力反對媽咪再婚。據知,李麗珍女兒許倚榕與生父許願關係要好,許願幾乎每天都會致電女兒聊天,倚榕難免對潘源良存有芥蒂,對於有新父親一事一直反感。

其實,李麗珍和潘源良在復合初期,曾在元朗八鄉一村屋築愛巢。可是,為了與女兒同住重過新生活,早前她向潘源良主動提出搬離愛巢,以三萬多元租住貝沙灣一個七百呎單位。知情人續說:「珍妹點會唔知 Calvin性格,要箍住男友,一定要人盯人,所以佢哋一齊住嗰陣都相安無事。不過自從珍妹個女跟番佢之後,三個人試過一齊生活,點知珍妹個女同 Calvin出現好多摩擦。加上榕榕(許倚榕)由細到大都係許願湊大,係近一、兩年先跟番阿媽住,始終阿爸親啲,所以一直當 Calvin係普通 Uncle,更加唔贊成媽咪再婚。」李麗珍在早前訪問中,亦承認女兒和潘源良相處有問題。「佢(許倚榕)依家 17歲,係少女反叛期,我唔會強迫佢,等佢長大明白再算。」

20/4谷爆首映

周日首映後,李麗珍對著同劇的江欣燕、李若彤及其他工作人員頻頻露出忟憎樣,心情跌落谷底。

從前恩愛

甜蜜時期的潘源良和珍妹出街經常行孖咇,出入例必繑實對方,表現相當恩愛。圖片

獨愛親父

女兒許倚榕與親生父親許願關係親密,所以一直對其他 Uncle表現反感。《蘋果日報》圖片

放盤斬纜

雖然面臨分手邊緣,雙方在錢銀上仍有轇轕,早年買下的加州花園仍是雙方共同擁有,但據知該單位已在放盤中。

各有各 hea

狂自隊

在飯局上,眾人仍在乾杯之際,情海翻波的李麗珍已經急不及待獨自隊酒,一飲而盡。

現正與男友處於冷戰期的李麗珍,近日忙於為剛播出的新劇宣傳。以往有男友做柴可夫,如今出入都要靠自己揸車或做伸手黨截的士。上周四( 17日),她獨自外出,到銅鑼灣買化妝品和濕平,潘源良全程唔見影。現場所見,再度受情傷的她,沿途一直悶悶不樂,沒精打采。至於潘源良,自從搬出元朗愛巢後,一直獨居於油麻地新填地街一個三百多呎的 studio。記者連日所見,發現他除偶爾返有線講波外,平日百無聊賴,間中在街邊和友人煲煙吹水,收工後獨自回到屋企樓下的茶餐廳食飯,吃罷就回家。基本上與一個寡佬的生活沒有太大分別。

記者連日採訪,李麗珍和潘源良均沒有碰過面,即使行街食飯睇戲,雙方都寧願一個人而沒有找對方陪伴,可見二人七年情認真凍過水。

李:未諗結婚

周一( 21日)李麗珍出席新劇飯局,比其他女角早到,一直坐在一旁自斟自飲悶酒,記者問她和潘源良現時關係,她亦不避嫌坦認:「未諗結婚!」割席態度堅定。

記:記者   李:李麗珍

記:你依家同潘源良嘅關係點?

李:(想了一想)差唔多……冇乜點。

記:潘源良搬咗去油麻地住喎?

李:(突然好大反應)佢不嬲住喺嗰度。

記:點解唔一齊住?

李:……不嬲唔一齊住。

記:係咪阿女同佢相處唔到?

李:佢哋冇乜機會真係……點樣去單獨相處過。

記:會唔會結婚?

李:暫時未諗(結婚)。

記:潘源良會唔會係你終身伴侶?

李:未諗呢個問題!

記:係咪因為潘生有好多女人埋身,所以唔諗住?

李:(睩大雙眼)嚇,冇留意喎!係咪真㗎?係咪好囉!

李麗珍竟然希望對方有女埋身,絕對不是一對情侶的表現。至於潘源良,周二( 22日)離開寓所到茶餐廳期間,記者上前訪問他,對於與李麗珍各自各生活,他邊行邊重複說:「不嬲係咁,不嬲冇一齊生活!」語氣十分決絕,然後快步跑回寓所。

21/4無意結婚

飯局當晚,李麗珍親口回應未想過與潘源良結婚,亦未想過潘是其終身伴侶,更承認絕少機會讓女兒與潘單獨相處。

回應決絕

周二( 22日)潘源良外出買報紙,記者上前問他有否想過和李麗珍結婚,他想一想說:「冇諗過!」態度同樣堅決。

搵到食

早年李麗珍在娛樂圈一直發展不俗,但自 04年爆出淫亂性史後,形象跌落谷底,兜踎足足幾年。 07年翻撻潘源良後,得男方支持開拓設計珠寶生意。近年珍妹狀態回勇,重返幕前自力更生,單每星期登台酬勞已夠賺租金和生活費,難怪可撇脫斬情絲。

情路迂迴

48歲的李麗珍敢愛敢恨,男友一個接一個,可惜遇到的多屬畸戀,從做小三、到未婚懷孕、搞 3P及為情自殺,情路崎嶇。

86年初戀潘源良

剛滿 20歲蜜桃成熟時的珍妹,擔任潘源良執導的電影《愛的季節》女角而撻著,令當時已婚的潘源良與老婆離婚,惜 3年後分手。 07年與潘舊情復熾,相戀至今。

93年訂婚雷有暉

與潘源良分手後,珍妹轉投漫畫家祈文傑懷抱,拍拖一年後被錢嘉樂介入分手。 93年公開與太極樂隊成員雷有暉戀情,拍拖唔夠一年極速訂婚,數月後又閃分。

00年離婚許願

96年珍妹與音樂人許願在加拿大奉女閃婚,被喻為「美女與野獸」組合,翌年誕女兒倚榕, 00年離婚。

《蘋果日報》圖片

04年荒誕 3P Jacky Ma

04年搭上已婚髮型師 Jacky Ma前,珍妹曾與排舞師林青峰拍拖,因發現男友一腳踏兩船,便寫下六封遺書跳樓自殺但不遂。其後 Jacky Ma老婆大爆與丈夫及珍妹過了一年荒誕 3P淫亂生活,全城嘩然。



鍾意就快D Share啦!