掃呢頁CODE去手機

2014年5月9日 星期五

[忽然1周 980] 阿女急病開肚切腸 楊思琦:簽紙嗰刻好無助 思琦,楊思琦,MW,




狂谷事業線

楊思琦首次開腔談感情缺失,並趁母親節訴說這兩年如何做一個堅強的單親媽媽:「試過擔心到攬住個女爆喊,亦試過壓力大到崩潰。」為搵錢養女,性感打扮瞓身演出,她都一一接受。

打頭陣

阿女急病開肚切腸 楊思琦:簽紙嗰刻好無助

女人最怕揀錯郎、押錯注。三年前楊思琦為空心吳帥飛甩拍拖 9年的男友李泳豪,未婚懷孕匿埋美國產女,最後恨錯難返,做唔成土豪太太,被迫走上單親路。

有指當年楊思琦揭穿吳帥真面目後即畫清界線,對方為避債更潛藏大陸。現時女兒楊卓穎( Krystal)已 2歲多,楊思琦趁母親節,破天荒首談這段影響一生的愛情陷阱,以及單飛媽咪的苦與樂。原來囡囡早前患急病入院,更要開肚切腸,思琦惟有含著淚簽紙,獨力承擔一切,「簽紙嗰刻好無助,當時諗身邊有個伴分擔嚇幾好。」

最近有傳楊思琦慘遭大台嫌棄,要大幅減人工。孭住三層樓要養家的她,冇男人照顧又面對公司打壓,未來的路一點都不平坦,但她依然向前衝。堅強定硬撐?楊思琦有苦自己知。











母女信錯人

三年前的任性,令楊思琦陷入萬劫不復的處境。當時她與母親都誤以為吳帥是個可靠的男人,車出車入感情發展一日千里,結果卻換來一眶眼淚。

楊思琦 2011年懷孕後才知吳帥在內地有正印,矇查查變小三,之後男方臭史陸續有來。被呃到透的楊思琦憤然斬纜,決定獨力養育女兒,愛女姓氏更跟母姓。

吳帥出現前,人人都說楊思琦是個知足的港姐冠軍,因為她身邊的男人一直是李泳豪。吳帥消失後,楊思琦承受所有的惡果,但她從來沒有向外呻過一句,只築起一道保護罩,罩住自己及女兒。「吳帥」這二字,從此成為她的禁忌。

醫院攬女狂喊

自 2012年 3月由美國產女返港,過去兩年多,楊思琦一直出盡法寶,盡量令女兒樣貌及所有行蹤保密。每次面對傳媒追訪,她都迴避所有有關吳帥的敏感話題,畢竟單親媽媽不易為。難得今次楊思琦肯敞開心扉,剖白內心世界。

楊思琦女兒 Krystal在去年中大病一場,更嚴重到要緊急開刀。楊思琦起初支吾以對,幾經遊說才肯透露當時女兒處於生死關頭:「係!阿女當時病得好嚴重,最初係牙肉腫曬滲血,食唔到嘢又不停發燒,入院睇醫生,驗出係皰疹二型。食藥後未有好轉,仲試過半夜抽筋,嚇到我死。佢發燒持續咗成個禮拜,最高燒到 105度,嘴仔都紫曬,又屙又嘔,我即時飛車送佢入院。抽咗血,又電腦掃描又照超聲波,但當時醫生都唔知係咩事。」

那時 Krystal身體時好時壞,個多月來不停進出醫院,其中一次留院觀察期間,楊思琦仍有工作在身,收到醫生打來一個緊急電話,才發現女兒病情嚴重。「當時醫生叫我即刻去醫院,因為阿女情況唔多好,要我簽紙做手術。我真係好徬徨、好無助,仲驚到攬住個女狂喊。手術時醫生打開佢肚仔一睇,先知原來有個拳頭咁大嘅膿瘡喺入面,因為個瘡黐住啲腸,最後要膿瘡連埋腸都一齊切走。當時阿女只得歲半人仔,肚皮上就留咗條 3吋長嘅疤痕,睇見個女咁真係好心痛!」

女兒受皮肉之苦,楊思琦自己也不好受:「當時有一刻諗過,如果身邊有個伴可以分擔嚇都幾好……但現實係冇呢個人!」 Krystal手術成功大步檻過,但影響身體吸收能力,此後體形偏瘦,現時楊思琦正為女兒物色能長肉的健康餐單。

慳家生活

4月 17日,楊思琦先送女兒到九龍塘返學,之後與母親到九龍城的銀行。咁多年都係慳妹的她,除出鏡以外甚少花錢買衫,這日一身打扮極為簡樸。

甜到漏接女

兩歲多的 Krystal在九龍塘名牌 playgroup返學,每月學費逾 7千元。當日適逢復活節,學校做了兔仔勞作。 Krystal一見媽咪即笑住送上自己的傑作,呢一幕真係好 sweet。

茶餐廳打躉

每日送囡囡返學後,楊思琦與母親都會到同一間茶餐廳醫肚,一碗麵一杯飲品就一餐,埋單一百蚊都唔使。

押錯注打擊大

未婚先孕的楊思琦形象插水,明知星途會大受影響,但當時仍然一意孤行。據知情者透露:「思琦係個好硬頸嘅人,只要認為啱嘅事就唔會理其他人眼光。明知單親媽媽嘅路好難行,自己仲要係藝人,但佢話點都唔想俾人話係小三,加上佢好鍾意小朋友,堅決唔會做墮胎手術,仲話之後會身兼父職努力搵錢養女。」

近年楊思琦除大台的工作外,還不停到內地登台賺人仔,忙碌過後都是照顧女兒為先。問她對愛情還有憧憬嗎?她表示目前只想做好媽媽這角色:「之前嘅事對我打擊好大,我唔會咁容易再相信男人。依家靠自己係辛苦,但呢個係我嘅選擇。既然選擇唔逃避,咪勇敢面對囉!(撐起成頭家又要供三層樓,經濟壓力好大?)每月支出幾多就唔講喇!經濟方面依家仲應付到,我只係想喺工作上可以再努力,希望能夠俾到囡囡更舒適嘅環境,我認為冇爸爸都可以一樣幸福。」家燕姐和吳綺莉都是圈中出色的單親媽媽,子女都能健康成長,絕對是楊思琦一個好榜樣。

產後極速復出

為搵食,未坐滿月的楊思琦局住提早返港出席公開活動。回想起因谷奶令上圍逼爆的慘痛經歷,她說:「當時谷奶痛到喊,本來想餵最少半年母乳,因為要拍嘢,只係餵咗兩個月。」為 keep住副搵食架生,思琦五個月已回復產前體重。

鬱躁飛車

為咗個女,楊思琦可以去到幾盡?每遇記者追訪,她都踩油飛車設法甩身。又試過把自己與女兒困在車廂中,難怪被指產後鬱躁患情緒病。

誕女後患情緒病

自女兒出世後,楊思琦每逢出街都表現得十分緊張。為避記者追訪,她曾經罔顧安全,車手上身,更有傳她壓力大到一度患上情緒病。「可能係當時一連串嘅報道加封面,個個都追住要影我個女,都有壓力㗎!但耐咗就慢慢適應,要自我調節心態,我不停同自己講:『你依家係媽媽嚟喇!唔好再做車手。』但係本能上人哋愈追我,我就愈想走,不過依家已經改咗好多。」

早前,本刊目擊楊思琦做柴可夫,與楊母一同送 Krystal由將軍澳寓所到九龍塘返 playgroup,之後思琦母女駕車到附近茶餐廳醫肚。該餐廳侍應十分熟悉楊的口味,不用她開口已知道她想吃甚麼,可見楊思琦時常在該處打躉,等接囡囡放學。

高層傍實返港

楊思琦 2012年 3月產女,同月已經返港。當時被指大話妹的她承受不少壓力,形象下滑。返港當日在高層樂易玲陪同下向記者交代事件。

抱女進出醫院

去年中,歲半的 Krystal持續發高燒入院,最後更要開肚切腸。楊思琦不時抱女進出私家醫院,擔心得當場攬女狂喊,最後醫藥費更花了十多萬。

懶理女兒似吳帥

很多人都說 Krystal擁有一雙小眼晴,女生男相加一頭短髮,激似爸爸吳帥。楊思琦表示並不介意別人對囡囡指指點點:「我唔理人哋㗎!總之佢係我個女。佢哋鍾意講乜就乜(其實你同吳帥仲有冇聯絡?囡囡有冇問爸爸喺邊?)冇揾過我,亦冇聯絡。阿女仲細冇問過,但如果將來問到,我會順其自然咁同佢解釋。(如果吳帥想認番個女,會唔會俾佢哋見面?)講呢啲?唔講呢啲嘢喇!」

吳帥是 Krystal生父,這是不能改變的事實,但楊思琦絕不會讓父女見面。據知情者透露:「思琦最怕再同吳帥扯上關係,莫講話認女,根本就唔會俾佢哋見面,直情係要斷絕關係,絕唔會俾個女認一個咁唔負責任嘅爸爸。」

對 35歲的楊思琦來講,女兒 Krystal就是她的一切。為照顧女兒,現階段搵錢重要過搵男人。

教女有方

楊思琦不時被拍到忟憎湊女,對於有指母親懷孕時的情緒會影響 BB,她說:「我好樂觀喎!只係阿女開始百厭,有自己脾氣同性格,得唔到佢要嘅嘢就扭計。我唔會縱佢,會慢慢教。」

拍戲踩過界

與大台的合約糾紛未解決,楊思琦向外求生路。早前她拍了由王祖藍做男主角的電影《黑色喜劇》,進軍影壇。

拍劇做後母

產女後楊思琦被大台投閒置散,剛拍完的《大藥坊》淪為好友鍾嘉欣的後母。

揀錯「空心老倌」

楊思琦 01年當選港姐冠軍後,隨即獲大台力捧拍劇,前途本應一片光明。但隨著戀上名氣差一截的李家鼎次子李泳豪,繼而搭上「空心老倌」, 2012年楊更為吳帥誕下女兒,事業形象下滑,最後楊思琦決定女兒跟自己姓,撇清舊愛,重新上路。

02年

24歲的楊思琦在國內拍攝劇集《血戰軒轅》時墮馬受傷,同劇的李泳豪照顧有加,不久即撻著兼同居。

11年 5月

有傳拍拖 9年的「思豪戀」亮紅燈,二人即在清水灣半島慶祝生日打破傳聞。

11年 6月

楊思琦單方面宣布與男友分手數月,李泳豪隨即向傳媒大呻對分手一事毫不知情。

11年 7月

有報道指楊思琦搭上「內地」富商吳帥,更懷有吳的 BB。其後報道踢爆吳帥實為「空心老倌」,要楊思琦包養,往後二人屢傳分手。

11年 12月

有指身懷六甲的楊思琦得悉吳帥早有內地正印,怒不可遏,極速斬纜。其後她被傳媒影到飛抵美國待產,吳帥更親身到美國箍煲,但臭史愈揭愈多,除欠落周街數,又入住板間房,令楊思琦心死。

12年 3月

楊思琦被拍得於美國胞兄的郊區平房坐月,不久再攜女兒回港。隨後她公開女兒跟自己姓楊,變相撇清與吳帥的關係,做個單親媽媽。

產後收入僅夠餬口

楊思琦產女至今兩年多,工作量不多,主要依靠大台包薪的經理人合約支持,最近大台將她踢出經理人部,她惟有靠自己接 job。

現代美容中心代言

單親媽媽唔易做

做女人,無非想搵個好歸宿,組織幸福家庭,可惜圈中唔少女星同楊思琦一樣,泊錯碼頭揹上一身兒女債。

葉蘊儀

95年下嫁富商陳柏浩,翌年誕下兒子陳紹臻,在葉蘊儀懷有第二胎時卻傳出老公有外遇, 00年二人正式離婚。前夫拒付贍養費,葉蘊儀要獨力撫養一對子女。

羅霖

96年下嫁富商劉坤銘,育有三個兒子, 12年婚姻破裂決定離婚,二人為贍養費及撫養費對簿公堂,最後兩個大仔跟爸爸,細仔跟媽媽。為生計,羅霖豁出去接情慾片,搏到盡。

吳綺莉

90年參選亞姐奪冠的吳綺莉, 99年遭踢爆懷有成龍骨肉,最後誕下女兒吳卓林。為了養女, 3年前吳綺莉回流香港復出拍劇及主持電台節目,瓣瓣做。



鍾意就快D Share啦!