掃呢頁CODE去手機

2014年5月1日 星期四

[壹週刊 1260] 魚蛋檔打晒骰 譚小環阿媽把炮 譚小環,M1,




探熱針

魚蛋檔打曬骰 譚小環阿媽把炮

唔打無綫工轉行賣魚蛋,譚小環反而更好境!開檔順利,背後全賴有做過小販的小環媽幫手,附近檔主更形容:「佢阿媽好把炮!」

有個巴閉阿媽!小環全不介意:「細個家庭環境唔好,單靠爸爸一份人工唔夠,媽咪要擺檔賣睡衣。」

在熱騰騰魚蛋檔開工,小環媽不嫌辛苦,遇到串嘴客,一樣搞得掂。

「有個客一埋到嚟就話『我好串㗎!呢度有乜好食?唔好食我會鬧』,我話你試咗先講後尾仲俾埋豆漿佢飲!」











個個讚好

聲稱靚唔可以當飯食的譚小環,由冠軍港姐轉行做魚蛋阿姐一事曝光後,陳志雲、車淑梅、有線、亞視以至內地電視台,爭相訪問,在無綫十八年,譚小環現一刻最紅,不過,近日卻傳出舊主下封殺令,禁她上綜藝節目。

「始終無綫俾過唔少機會我!好多監製、導演、 PA都對我好好!機會嘅嘢,唔係你想就有,我好明白!好似轉行賣魚蛋,自己都冇預計過反應係咁好,有咁多人支持我,我好珍惜,所以會更加努力做!」譚小環說。

開檔一個月,月入已超過在無綫的人工,但當初決定搞魚蛋檔,亦遇到不少棘手問題。

「由租咗個鋪嗰刻開始,問題一個接一個,除咗研究去邊度攞貨,汁料要做到好味,全部都唔容易,小環煮食都唔係叻,今次全靠佢阿媽幫手,日日不停試煮唔同醬汁,試完唔啱從頭整過,就算依家開咗檔,小環媽收工返屋企唔係休息,係再開工炒芝麻!」小環身邊人說。

做小販養大四個女的小環媽,連鄰近檔主亦大讚她「把炮」。

07年,譚小環與從事保險的蔡強榮結婚,二人在華富邨與小環媽(左二)合照。

小環與家人感情要好,任空姐的二家姐,當年曾出錢供小環到英國讀書。

已絕跡無綫的小環,去年被邀上《獎門人》。

轉行報導出街後,令小環人氣急升,商台陳志雲亦請小環上節目暗寸無綫。

執平嘢

放下身段,譚小環生活與一般人無異。上週二(四月二十二日),小環收工後,決定在渣甸坊附近的小販檔 shop一轉,執平嘢!

見到譚小環,附近有檔主大聲說:「佢阿媽好把炮!以前做小販嘛!賣嘢好叻!」

在華富邨公屋長大的譚小環,父親行船,一家七口,要靠小環媽做小販賺錢幫手養家。

「佢阿媽喺屋邨租咗個檔口賣睡衣,佢把口好掂!做生意好叻!到小環讀中學,兩個家姐考咗入國泰做空姐,佢阿媽先改行打住家工。」知情者說。

街坊形容小環媽把炮,身為女兒的譚小環更加肉緊:「阿媽可以話瓣瓣掂!佢鍾意又識同人溝通,好 enjoy自己做嘅嘢!佢就好似一面鏡咁,令我明白到,要將客人當自己朋友咁,唔好當係一份工作!」

收工後,小環到街邊檔尋寶,當日買了六元一對的髮夾及二十元絲襪,十分慳家。

多人撐

冠軍港姐譚小環,做過「信和天後」,近日轉行賣魚蛋,一樣唔少人留言力撐,更被內地網民封為「魚蛋西施」!

唔怕客串

到魚蛋檔找小環媽,正準備收工的她,見到記者表現友善,講到做小販養大小環,她邊抹汗邊說:「佢哋四姊妹,小環係最細嘅,嗰時我擺檔賣睡衣,不過佢兩個家姐好錫佢,後尾都係兩個家姐出嚟做嘢供佢去英國讀書,講真,我哋邊有能力供佢去外國吖!」

譚小環的魚蛋檔生意滔滔,小環媽更功不可沒。

「佢(譚小環)啱啱出嚟做,後生可能會唔習慣,我都係落嚟幫嚇手。其實最緊要係同人溝通!試過有個客一埋到嚟就話自己好串,問呢度有乜嘢好食,如果唔好味佢會鬧!我就叫佢試咗先講,後尾仲俾埋豆漿佢飲,個客樣樣都話要食,我話食過量唔好,唔肯再賣俾佢,咪叫佢下次再嚟幫襯。」小環媽說。

下午五時多,準備收工的小環,被客人捉住影合照,影完相,小環更禮貌鞠躬才離開。

在《秀才遇著兵》,與黎耀祥合作。

先苦後甜

娛樂圈,風高浪急,一鋪得唔代表一世掂。唔少星媽,守住頭家,與仔女捱過事業艱難期,先苦後甜的例子,圈中不少。

楊千嬅

95年入行的千嬅,初出道時成績一般,收入有限,楊父當教師,母親做銀行,公一份婆一份,當年為讓女兒著得體面,傾盡積蓄。 02年,千嬅終可在紅館開個唱,父母撐足七場,每晚完騷,千嬅媽特地在紅磡火車站流連收風收反應,母親的愛,令千嬅公開喊住感激。

李彩華

16歲時,父親生意失敗欠下百萬巨債, Rain為代父還債加入娛樂圈;艱難時期, Rain媽在銅鑼灣賣二手衫為生。



鍾意就快D Share啦!