掃呢頁CODE去手機

2014年5月28日 星期三

[FACE 366] FAITH負評闖四萬 經理人 Percy:其實真係賺咗! FAITH,MF,




FAITH經理人 Percy強調是住家式公司,冇諗過聽眾咁大反應,但從來冇後悔孕育出 FAITH。

搜尋氣

FAITH負評闖四萬 經理人 Percy:其實真係賺咗!

新組合 FAITH第一首歌點擊率近百萬,負評 2萬幾;第二首點擊率 90萬,負評又 2萬,網民不斷批評、惡搞、同行指住鬧,身為經理人的 Percy Wong終於忍唔住要爆,日前寫了千字聲明大反擊,可惜冇乜人和應兼同意。

Percy接受訪問時感觸到眼紅紅,但仍然大聲堅持:「從來冇後悔!」網民叫 FAITH「收皮」?冇咁易!



其他影片:>>負評又如何?






我本來教開 Hiu Yong( FAITH成員)唱歌, 12年想捧佢做獨立歌手,但個潮流好似唔係咁,變做組合好似仲有睇頭;當時睇完《狂舞派》叫佢學跳舞,喺跳舞學校識咗 Sky同 Wave,佢哋都跳咗一段時間又出過學校騷㗎喇,覺得佢哋幾夾就組成咗 FAITH。

初初諗住自家製作,吸納到少少支持者就夠,反正唔係咩大公司嘛,製作水準呢樣好抱歉囉!冇預過喺網絡上面分享,大家會用一把國際嘅尺嚟量度,真係受寵若驚!(咁都得?)

本來對首個 MV〈 Stop Peeping〉好有信心,拍之前做過 research睇嚇𠵱家啲女仔鍾意乜,跟住叫佢哋學化妝自己化,本來係好有誠意,喺咪咁醜怪呢?我覺得唔係,係咪韓風呢?𠵱家潮流係咁,好多男仔都化妝出街

FAITH新歌〈 Ma Ma Easy〉的 MV再被狂插,指製作馬虎、音樂古怪,負評高達 2萬。網上圖片

曾於台灣發展的 Percy,做過 model, facebook內有大量騷股猛男照。網上圖片

自稱 30幾歲的 Percy去年為慈善灌錄唱片,自己唱埋一份,亦有拍 MV上網,但他說自己已過了做歌手年紀,現在只想做經理人。網上圖片

FAITH保姆蘭茜的 MV早前被指騎呢, Percy解釋:「首歌係一年前錄慈善碟嘅時候拍嘅,俾人挖番出嚟講大家都好唔開心,唔想再回應。」網上圖片

第二首 MV本來唔係〈 Ma Ma Easy〉嘅,不過小朋友都有佢哋想講嘅嘢,於是寫咗呢隻媽咪歌,係咪要睇住個市場嚟做?我哋覺得唔係!啲音樂俾人鬧,係運氣問題,我搵人做咗個好正嘅混音,但剪接完發現個混音 support唔到條片,但照樣夾咗落去,我又冇聽過先就放咗上網(咁都得?),到點擊率去到 70幾萬,個混音師至打俾我,問我知唔知個音樂好怪,嘩!點會咁㗎?唉!

之前寫嗰份聲明講得好詳細,我哋係有誠意去做,希望大家批判時……我都講唔到落去!冇嬲過,去到呢個位其實真係賺咗,好多音樂人 e-mail我話好羨慕我哋,佢話想攞 3千點擊率都好辛苦,知唔知我好幸福?我仲嬲咩啫,我冇嘢嬲!呢一刻都冇後悔!學咗好多嘢,有乜好後悔呢?以後( FAITH)做唔做藝人都好,無論做人態度同智慧都有好大收穫!



鍾意就快D Share啦!