掃呢頁CODE去手機

2014年5月28日 星期三

[FACE 366] 美圖秀秀開片 女神潮玩美拍 MF,




女神周秀娜試玩「美拍」時選咗黑白色,佢不斷換角度,但娜姐話只得 10秒拍片,好難發揮。

FBI

美圖秀秀開片 女神潮玩美拍

「美圖秀秀」令豬扒變靚女,成為唔少港女恩物,最近設計美國秀秀嘅公司 Xiamen Meitu Technology又有新 app推出,叫「美拍」。「美拍」最大賣點係可以拍一段 10秒嘅短片,並加入各種濾鏡和音樂襯底,令用家化身 MV主角,類似 Instagram嘅拍片方式。 FBI發現唔少女星好似 Dada、陳敏之同舒淇等都開始捧場。



其他影片:>>即玩美拍 10秒






咁神奇? FBI搵咗陳嘉桓同周秀娜兩個女神試玩,有玩開嘅陳嘉桓話:「如果你想多人 like,除咗要個樣靚之外,片內最好加埋貓或狗。角度好重要,最好係高炒,咁先至靚。」不過周秀娜就話未適應:「嗰啲 filter(濾鏡)效果係幾靚嘅,不過我比較少玩,因為得 10秒真係有難度,都係 po相易啲。」

「美拍」 App成為近期免費 App排行榜 no.1,不過暫時只限 iPhone下載, Android機要遲啲先玩得!

陳嘉桓亦唔執輸先玩為快,佢仲教路話要「高炒」先影得番面尖啲,效果最靚。

索腿天後陳敏之一早已追上潮流,頻頻用「美拍」拍片 po上微博。



鍾意就快D Share啦!