掃呢頁CODE去手機

2014年5月28日 星期三

[FACE 366] 搬竇 避林小明 怕回家 江若琳匿藏唐樓 林小明,江若琳,MF,




22/5 最新圖片

匿埋近一個月,江若琳終於外出抖嚇氣,不過行唔夠一個鐘,就馬上返回筲箕灣的唐樓。

真面目

搬竇 避林小明 怕回家 江若琳匿藏唐樓

自上月與寰宇提出解約,爆出 10年工作零收入嘅慘況後,江若琳一直潛水唔見人,為避開傳媒追訪,原來江若琳匿藏朋友於筲箕灣的唐樓。雖然上週有報道指林小明終於「放生」江若琳,但據知江一直避見前老闆,更驚到唔敢返自己屋企,惟有搵竇匿。

上週四( 22日),本刊發現 26歲江若琳現身九龍灣 IKEA,已經戴上口罩的江若琳,全程左閃左避,警覺性甚高,出街唔夠 1粒鐘就急急返唐樓竇。



其他影片:>>放生搬竇






為寰宇打工 10年,坦言 10年靠墊支生活、零收入嘅江若琳,早前提出解約。據知,本月 2日死約已滿,林小明又沒加簽生約,已回復自由身的江若琳積極裝備自己,未知是否為復出作準備。

轉入後巷時,江若琳和朋友左右觀察,冇發現狗仔隊先安心上樓。

唐樓的入口位於後巷,平時行過都唔覺,夠曬隱秘。

報讀話劇

爆出合約風波後,寰宇老闆林小明和江若琳隔空開火,江若琳亦馬上停止所有工作,連公司之前接下的電影《辣警霸王花》都推掉,除了因為要低調處理官司外,江若琳更趁這段時間報讀一些課程。

知情人士說︰「之前 Elanne已經話想報讀英文同話劇,呢段時間又唔可以見人,佢阿媽一直都想佢讀番書,所以就報咗幾個班上堂,不過,佢驚記者追訪會影響屋企人,前排就搬咗去朋友屋企暫住。」

掃宜家

在九龍灣宜家行咗兩個圈,極速買完書枱燈和一些家品,江若琳就馬上離開。

見開始人多,江若琳就即刻走到收銀處埋單,之後跑住落停車場取車。

除了書枱燈和盆栽,江若琳仲買咗床單被舖。

搬離北角

上週四( 22日),本刊在九龍城 Mega Box的「宜家」,撞正江若琳同朋友睇傢品,只見兩人急急腳行咗 30分鐘,買了兩個書枱燈、盆栽和床單,就馬上埋單走人。之後江若琳與朋友落停車場取車,直駛到筲箕灣。泊車之後,江若琳在車仔麵檔買外賣,再與朋友行了幾個街口忽然轉入後巷,上了一楝唐樓便再未見行蹤。

潛水個多月,原來江若琳已搬離與母親同住的北角百福花園,對於官司進展和搬屋一事,江若琳至截稿前都未有回覆,不過這兩星期就密密更新 Instagram,向 fans報平安。「林生放生咗 Elanne,算係和平解決咗啦,官司應該都好快 settle down!不過 Elanne就話冇咁快重新工作,亦未諗會唔會簽新公司,總之嚟緊大半年都係讀書先,等阿媽安心落嚟先再諗去向!」江若琳身邊人透露。

本來與母親同住在北角,但近日新聞太多,江若琳自己搬到朋友位於筲箕灣的寓所。

15/4

未爆出合約糾紛前,江若琳最近出席活動露面已經是 4月 15日,之後就一直潛水。

據知江若琳和寰宇在本月 2日已經到期, 10年青春冇咗, 26歲江若琳終獲「放生」,一場賓主緣正式了斷。

網上發聲

江若琳與寰宇的合約風波至今發生已經有一個多月,由事發至今,江若琳只在網上發聲,字裡行間更透露出當時心情和狀況, Instagram最新更新「好大條彩虹」,擺明宣示自由身身份,冇曬煩惱,心情就梗係靚爆

10/1 放生前

24/5 放生後

網上圖片

23/5 網上圖片

19/5 網上圖片



鍾意就快D Share啦!