掃呢頁CODE去手機

2014年5月28日 星期三

[FACE 366] 搶飯碗 鄭嘉穎連仆 3劇 黃宗澤搶價 31萬 1集做大佬 黃宗澤,鄭嘉穎,MF,




相比起嘉穎, Bosco隨時手拎咖啡提神,知道國語唔夠好又做曬功課劇本不離手狂咪(小圖),短短 3年追到鄭視帝身價,唔係符碌㗎!

真面目

搶飯碗 鄭嘉穎連仆 3劇 黃宗澤搶價 31萬 1集做大佬

大台想留小生愈來愈難,只因個個嗌住返國內拍劇賺人仔。內地劇組出手闊綽,閒閒哋 20萬人仔拍一集,隨時多過喺大台拍一套,俾你都識揀。

最近開始強攻祖國的黃宗澤( Bosco),自 12年拍過首部內地劇後, 2年間已連拍 4劇,身價由 10萬跳至 25萬人仔(約 31萬港元)一集,拍得住早年喺內地發圍嘅視帝鄭嘉穎身價,加上近年鄭視帝連仆 3劇,更令新劇變倉底,輕易令黃宗澤攝到靚位賺人仔囉!



其他影片:>>Bosco佔領橫店






鄭嘉穎去年喺橫店拍《英雄》時已經常冇厘精神頻放蚊,如今劇劇仆直真係冇得賴。

黃宗澤( Bosco)自 12年以 10萬一集拍住前女友胡杏兒,首拍內地劇《跑馬場》做男一,播出後反應不俗,內地製作公司紛紛埋手, Bosco緊接拍《少年神探狄仁傑》和《麵包樹上的女人》,身價亦漸漸升到 25萬人仔。

煲湯氹劇組

Bosco為人圓滑,就算對助手亦好有禮兼長情,難怪肥妹助手在去年已開始跟 Bosco,幾乎成為黃宗澤內地禦用助手。

對拍大陸劇有一定要求的 Bosco,早於今年 3月已飛往內地橫店為新劇《神探楊金邦》開工,據知該劇原定於去年中拍攝,不過黃宗澤頂唔住橫店夏天 40多度的天氣,故劇組特意安排於今年 3月至開工,實行就曬大爺 Bosco。

鄭嘉穎當年拍內地劇《葉問》因寸嘴,遭武師拍戲變真打搞到周身傷,但在《神》劇現場所見, Bosco卻與劇組相處融洽,雖然 Bosco國語只屬有限公司,但他仍會盡量多與劇組溝通,加上開咗蠔吧的 Bosco,近年對飲食甚有研究,不用開工的日子,黃宗澤就會親自去街市買餸煲湯畀劇組飲,始終拍一套劇需要 3個月,世界仔 Bosco點會唔識做。

女角唔過電

有報道指 Bosco溝內地女演員楊淇,但現場所見, Bosco其實同楊淇冇乜兩句,點睇都唔似撻著。

飯局必到

喺橫店嘅 Bosco平時冇咩活動,但有工作人員、導演叫到,佢都會應約外出晚飯,呢啲咪世界仔囉!

Bosco身處橫店都親自落街市買餸煲湯畀劇組飲,難怪受人歡迎。

食嘉穎靚位

已經同 Bosco分手 2個月的楊崢近期蒲番頭,冇咗愛情,寄情事業,繼續搞飲食,繼續出書。

其實煲湯呢招, Bosco早在上海拍《少年神探狄仁傑》時已用過,湯火攻勢掂,亦令他在內地愈來愈撈得掂,近來更取代跌價兼冇市嘅鄭嘉穎。其實 11年的《步步驚心》,曾令嘉穎身價升到 25萬一集,可惜後繼無力,去年接拍的《葉問》劣評太多,另一套《滾滾紅塵》亦收視不振,更令另外兩套《萬水千山風雨情》和《華胥引之絕愛之城》冇人問津上映無期。

內地收唔到劇本,嘉穎亦惟有回歸無綫拍《天眼》, 38歲黃宗澤身價睇嚟好快超越 44歲鄭嘉穎

《葉問》累死

鄭嘉穎 00年第一次接內地劇《天地傳說之魚美人》,不過反應一般;直到 11年的《步步驚心》做八阿哥後,馬上就有其他劇本排住隊俾佢,緊接的《深宮諜影》收視都 keep到,可惜《葉問》被指「打又打得唔好睇,演技又唔夠」,同期又有梁朝偉的《一代宗師》做比較,嘉穎米路被斷。後來的《滾滾紅塵》和《英雄》收視仆直,而《萬水千山風雨情》和《華胥引之絕愛之城》更成為倉底貨,上映冇期。

《葉問》

《滾滾紅塵》

《英雄》



鍾意就快D Share啦!