掃呢頁CODE去手機

2014年7月4日 星期五

[忽然1周 988] 艾威有「玄」好老公 艾威,MW,




艾威想飲啤酒,但就問咗太太先,見佢唔要,先至自斟自飲。最後仲嗌多兩支。

媽咪姐

艾威有「玄」好老公

自從過檔王維基嘅港視後,艾威經常不平則鳴,好鬼勇於發言。好似「公投」結束前夕,艾威就喺自己微博上載咗一張時鐘相,寫咗句:「反其道而行的,終於出現了。」有網民留言話唔明佢噏乜。其實好多嘢唔使畫公仔畫出腸嘅,講到咁白,容乜易俾人「河蟹」㗎!

不過對住太太又唔同喇!愛要說出來。啱啱幫港台拍完實況劇《獅子山下 2014》嘅佢,趁有空檔,早前就同老婆喺大圍撐枱腳。咪以為「兩個人的浪漫」一定要鋸扒食西餐飲紅酒,打冷都一樣咁有風味,淨係睇佢幫太太斟酒都夠曬 sweet

艾威同太太感情好好。維港放煙花,兩公婆仲揸架水上電單車出海睇,呢啲咪浪漫囉!

一個鐘,可以用 11個字形容。但兜咁大個圈,講到咁玄,又真係難明啲嘅。



鍾意就快D Share啦!