掃呢頁CODE去手機

2014年8月25日 星期一

祖名做錯事 甄妮狂踩 肥媽勞氣:夠唔夠膽包你個女冇做錯嘢? 祖名,肥媽,甄妮,房祖名,




【肥媽撐祖名】祖名做錯事 甄妮狂踩 肥媽勞氣:夠唔夠膽包你個女冇做錯嘢?

2014-08-24 23:51:00



肥媽再與甄妮隔空過招。

肥媽(Maria Cordero)噚晚喺尖沙嘴,出席仁愛堂「童心煮力為仁愛」小廚神烹飪比賽慈善晚宴。

講到近日甄妮喺facebook同向太陳嵐隔空互片,上次肥媽護G.E.M.(鄧紫棋)而與甄妮對罵,今次就因為房祖名而再掀起罵戰。

肥媽話:「有時大家都係做父母,你夠唔夠膽包你個女完全冇做過錯呢嘢?冇人夠膽講,我哋細個經過錯,我哋錯唔係吸毒啲乜嘢。但每個細路,大家識得朋友,見到其他人哋細路有事,大家都心痛。」

問到係咪應該予以扶持?肥媽話:「係喇﹗一個人好坦白,賭仔回頭金不換,如果個個好似你哋咁,一出事就去踩人嘅,人哋點會好呢?當時話阿G.E.M.冇禮貌,你睇人哋0依家咪幾好,我哋做老人家嘅,只有扶持、等待、原諒、耐心畀機會,呢個係我哋做前輩責任,大家睇法或者唔同,甄妮小姐睇法或者同我唔一樣,好似同佢拗咁,當時佢踩阿G.E.M.,但係阿G.E.M.見到我好鬼有禮貌0架喎﹗呢個又係事實,我又冇講大話,祖名喺美國好細個就識,佢自己好遠行嚟叫auntie,佢係一個好有禮貌嘅人。」



肥媽撐祖名係一個有禮貌嘅人。(攝影:黃曉妍)



鍾意就快D Share啦!