掃呢頁CODE去手機

2014年8月21日 星期四

騷bra呂慧儀下月生得 晒44吋粗腰 呂慧儀,




【44吋長腳蟹…】騷bra呂慧儀下月生得 晒44吋粗腰

2014-08-21 21:04:00



呢個白色疑似喱士bra,令呂慧儀驕人上圍更具美態。

擁44吋長腿嘅長腳蟹呂慧儀,下個月就生得喇,肚裡面嘅BB住得好食得好健康成長營養豐富,仲令靚媽呂慧儀嘅小蠻腰,「吹漲」變成44吋腰圍!

一向都好怕針嘅呂慧儀,依家為咗蟹籽竟然走去做埋針灸安胎;肥少少條腰粗少少又有乜所謂?今午呂慧儀上載露腰大肚相,並寫道:「誰想到44吋除了形容長腿還可以形容小蠻腰?!休假幾個月,好食好住好安胎,不自覺培養出44吋的小蠻腰來配這蟹腳,很難得吧!確實要留念一下,拍下這圓圓的身型。多謝蟹先生放假陪伴,這假期有你倆父子常常聊天,笑翻蟹蟹呢!」

其實相中除咗見到呂慧儀個肚仔之外,仲有明顯升cup嘅上圍。而且雖然腰肢圓碌碌,但手腳依然纖瘦,真係羨煞旁人,但係最緊要都係BB健康!



美麗媽媽







大肚前大肚後嘅呂慧儀…







鍾意就快D Share啦!