網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月9日 星期六

「清純栢芝」大熱被叮爆喊「屋邨DaDa」攝位爭后冠 港姐 DaDa,港姐,陳靜,




今年港姐大熱「清純栢芝」(10)楊埕突然退選,據知全因她隱瞞擁經理人合約而遭無綫「踢走」!對於有指私生活混亂,她一一否認兼自爆因退選喊足幾日!楊埕退選卻造就屋邨妹「大眼DaDa」(11)吳凱欣成頂頭大熱,據悉無綫對其清純苦學生形象甚為受落! 

熱爆的「清純栢芝」突然話唔玩,令「大眼DaDa」(圖)成功突圍!

「清純栢芝」

無綫《2014香港小姐競賽》16位候選佳麗四日前才正式曝光,其中「清純栢芝」J楊埕(Sabrina)憑亮麗外貌成為大熱,與任職空姐的「大眼DaDa」K吳凱欣(Sofiee)同被視為爭標分子。惟大會前晚突然宣布Sabrina因私人理由退選,無綫企業傳訊部副總監曾醒明指空缺由另一本地佳麗、25歲的洪寧怡補上。何解大熱Sabrina突然「引退」?據本報可靠消息指Sabrina其實被無綫「踢走」,因她一直隱瞞有經理人合約在身!

九月重返校園

據知出身小康之家的Sabrina早年已簽約經理人進軍娛樂圈,並在朋友介紹下認識黃百鳴及周星馳左右手,惟她不時訴苦稱零收入,更私下接Job及向經理人發律師信求解約,又有指其私生活混亂,不時與開夜店的男友打架而多次報警處理。昨日記者致電Sabrina,她在電話中否認及指被人惡意中傷,問到有否經理人合約時,她說:「好亂!唔識講,等搞掂晒同大家講。」沉默半秒後又說:「我哋之前已經解咗約。(咁點解退選?)私人理由。(因為隱瞞經理人合約?)點解咁講?(咁係咪?)好亂呀!」再問到有沒有男友時,Sabrina反應極大的說:「吓!嘩!唔係,咩嚟?我冇男朋友!」她其後透露因退選已哭了數天,並打算日後繼續升學:「九月會返大學,其他嘢放埋一邊!」

記者再致電Sabrina當年簽約的經理人公司框格音樂,董事鄧慧詩承認有Sabrina此簽約藝人:「記得2012年簽,仲有幾年約。(知唔知佢選港姐?)完全唔知,佢冇同公司講過,大約一年前佢話想出國進修,一直以為佢去咗讀書。」她稱閱報後才知對方參選並已退選,問到Sabrina有否聯絡她時,她說:「都成年冇再聯絡,但唔知係唔係無綫畀壓力佢,佢日前打畀我助手搵我,但我當時返咗內地,返到嚟都未覆佢。」她又強調從未與無綫聯絡。對於會否追究Sabrina私下參選,她說:「未諗住,佢應該都幾哀傷,喺件事上我哋公司都好被動,畀佢冷靜吓先」

據知情人士透露,無綫內部原本對Sabrina及Sofiee寄予厚望,如今Sabrina退選,大熱位置順理成章由Sofiee獨霸!有樣有身材的空姐Sofiee乃屋邨妹一名,苦學經歷更令人動容,她家有一兄,母親為家庭主婦,全家靠父親一人工作賺錢,她自小已養成節儉習慣,就讀大學修讀英國文學的三年時間,更任職空姐半工讀應付生活費及學費,自言未用過家中分毫。當年為應付上學及返工,Sofiee每日穿空姐制服逼巴士,更不時要穿空姐制服上、下課,並只可飛短線航班。Sofiee希望入行做藝人全因想增廣見聞,據知其清純的苦學生形象,甚得無綫歡心!

熱爆的「清純栢芝」突然話唔玩,令「大眼DaDa」(圖)成功突圍!

「清純栢芝」



鍾意就快D Share啦!