網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月2日 星期一

女兒第一次叫爸爸 劉德華:溫暖、享受 劉德華,



其他影片:>>






好爸爸劉德華一向都避談囡囡劉向蕙同老婆朱麗倩,究竟佢哋父女情又係點?本刊就搵到早前劉華嘅訪問,呢位好爸爸提到囡囡第一次叫爸爸時,自己心裡非常溫暖,同時希望可以一直好好享受落去。

話明係好爸爸,當然要照顧埋全家人嘅健康。其實囡囡劉向蕙

一分鐘拆解王浩信陳自瑤婚變內幕 王浩信,陳自瑤,



其他影片:>>






王浩信同陳自瑤傳婚姻告急傳咗兩個月,仲話大台新一代姣精黃心頴介入㖭!其實佢哋兩公婆近排都有喺網上傳情,換句話說應該雨過天青。想知點解佢哋最初會搞成咁,去片

要仔唔要佬 43歲姚瑩瑩吹脹 姚瑩瑩,



其他影片:>>






43歲姚瑩瑩有個3歲仔Evan,高齡做媽咪,對 Evan自然緊張仲係有仔萬事足,老公都懶理。 湊仔係辛苦,不過姚瑩瑩一得閒都食得好狠,搞到成個人脹爆咗。當年佢係新加坡華姐冠軍,身材好弗㗎!希望佢為咗老公,得閒keep吓

綜合最強

色情扭蛋踩界 意淫荼毒青少 政治時事,BKD_S,

【太陽報專訊】意識不良的色情扭蛋玩具入侵兒童扭蛋機!記者巡視發現,有扭蛋玩具設計愈來愈出位,其中一款手機螢

與同性密友爭吵 俊男失足墮樓亡 政治時事,BKD_S,

【太陽報專訊】【本報訊】一名身材健碩、外貌英俊的男子,昨凌晨在香港仔鴨脷洲寓所,與同居男性友人疑因事爭吵後

三星推S6 無綫充電10分鐘 用4小時 政治時事,無綫,

【晴報專訊】三星今晨於西班牙舉行的「流動通訊世界大會上」上,發布了擁有「曲芒」設計的新旗艦手機Galaxy

邊個亞姐剝得最甘 亞姐,亞洲小姐,



其他影片:>>






近日亞姐出身的筱靖終極一剝,銳意發展內地咖啡生意,其實歷年唔少亞姐都是靠性感出位。80、90年代,三級片興起時,唔少亞姐都都加入三級片行列。

當中有啲好似葉玉卿咁,拍咗三套就名成利就,仲要嫁過好老公,湊仔做少奶奶。



討厭娛樂圈 唔係發明星夢 梁齊昕:我唔想出名 梁齊昕,CY女,齊昕,



其他影片:>>






梁齊昕因接拍劉俊輝導演嘅新戲《男極探射圈》,成為娛圈風頭人物。已經以6位數簽約嘅齊昕,有傳做特首嘅爸爸有意買回片約,原因係介意劉導演有接拍三級片背景,以及唔鍾意陳惠敏喺戲中飾演爸爸。

究竟拍唔拍得成就未知,但齊昕喺電話訪問中自詡有演

產前大陣仗 梁詠琪晒混血靚B女:一切的痛都是值得 梁詠琪,



其他影片:>>






恭喜晒!靚媽梁詠琪終於做人媽媽喇。前晚Gigi就由老公Sergio陪同入咗醫院,尋晚就正式開刀生咗B女。做人父母真係有莫大喜悅,好似B女出世嘅時候,Gigi同埋老公仲即刻激動到喊出嚟。

喺中午時分,Gigi就喺微博貼咗張BB手仔相,

孤獨湊女好辛苦?吳佩慈離奇走樣 吳佩慈,



其他影片:>>






吳佩慈自從舊年同富商男友紀曉波生咗阿女小蕊蕊之後,就停工專心湊女,成日帶住小蕊蕊呢度去嗰度去。不過唔知係咪湊女太辛苦,前排見佢又帶咗囡囡去銅鑼灣濕平嗰時,肥咗,腫咗,走晒樣喇……唔係兩個名牌包包做記認,真係認佢唔到!

21年了 周海媚再扮周芷若竟然冇分別! 周海媚,



其他影片:>>






48歲嘅周海媚近排因為電視劇《武媚娘傳奇》熱播,佢所飾演楊淑妃吸引咗好多人嘅目光!早排佢就上咗內地綜藝節目《我不是明星》為金庸侄孫女「查查」查家雯助陣,仲扮翻當年《倚天屠龍記》嘅周芷若,但係佢個樣係完全冇分別,仲係鬼咁靚㗎,令到現場觀眾驚嘆不已!