網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

港慾戰翻版 越南男女街頭肉搏被集郵 政治時事,慾戰,BKD_S,



其他影片:>>






尋晚瘋傳嘅巴士站男女街頭慾戰,睇到各位都凸晒眼。呢次帶大家去越南,又係一對慾火男女。呢鋪就到男方口郁郁,仲吸引到有路人同佢哋合照。

喺越南街頭,夜闌人靜,呢對情侶喺無遮無掩下,上演一場慾戰。女方赤裸下身,男方口郁郁,兩個睇

慾戰戲肉!女方欲拒還迎 男當途人冇到 政治時事,慾戰,BKD_S,



其他影片:>>






尋日(4月1日)流出嘅強國男女大學生慾戰片,全城瘋傳,第一集首先係呢對男女坐喺路邊,女方為男方進行「口頭肉搏」,結果被途經的駕車人士拍低過程。而到晚上再有新片「事後版」流出,片中見到警方接報到場調查,女方即時「休」褲。


慾戰下集 警車殺到 強國女生「休」褲 政治時事,BKD_S,



其他影片:>>






今日瘋傳嘅慾火男女,原來係強國大學生!

話說在佛光街巴士站,一對男女手口並用,被拍下影片後即被瘋傳。有指男方是浸大學生,當日是生日,在九龍塘酒吧飲至大醉,最後送理大女友回到何文田佛光街的宿舍時,就發生慾火街頭一幕。