掃呢頁CODE去手機

2014年9月5日 星期五

[忽然1周 997] 遭救生員抽水 劉思希豪晒 34C導彈 劉思希,MW,




Big爆沙灘

正面睇,劉思希 34C身材急彈而出,加上笑容多,減去膠味。

娛樂喧

遭救生員抽水 劉思希豪晒 34C導彈

步入 29歲的劉思希,憑膠面、大細鼻孔在《忠奸人》一劇「彈出」,被網友封為「胡冏」(胡杏兒冏樣接班人),即時紅爆網絡。對於被插膠面,她一味強調:「我真係冇整容!」

儘管全城圍攻,不過劉思希仍然自信爆棚。上周六( 30日),她着上三點式,與友人到南灣游水,大晒 34C導彈身材,不時玩自拍。其間有不少猛男喪?,更有救生員埋身搭訕兼摸手仔,難怪劉思希自我感覺良好,懶理批評。








出道三年的劉思希,去年在王心慰的《巨輪》演大茄後,在剛播完的《忠奸人》已升呢做第二女主角,並憑膠樣彈起。有消息指她父母與大台高層熟稔,因此上位特快,更有指大台即將為她度身定做一齣時裝劇,讓她坐正做女一。

有大台撐腰,加上家族有米,難怪被網友狂插,劉思希依然對自己信心十足。家住市值二千多萬的半山雍景臺豪宅的她,出入卻是搭地鐵、的士,十分平民化,但不少途人認得她,對她指指點點。

上周六( 30日)下午,劉思希乘友人座駕,到南灣中灘曬太陽。身穿三點式的她盡騷 34C身材,引來不少男性目光。其間有救生員上前要求和她握手,她亦欣然答應。雖然該救生員擺明抽水,更笑淫淫說:「摸多陣先!」,但她毫不介意,看來對自己魅力充滿信心。之後,劉思希更不時攞手機自拍 chok樣, chok爆指數媲美林峯。

回復心情

雖然被網友圍攻,不過劉思希未受影響。心情甚佳的她,更不時撩朋友玩。

頻頻自拍

劉思希不停自拍,對自己容貌信心十足。朋友都頂佢唔順,自己睇書解悶。

猛男抽水

南灣中灘是同志熱點,救生員久旱逢甘露,見到 C級身材的劉思希亦忍唔住埋身,要求握手,仲輕佻唔願放手話:「摸多陣先!」

大晒身材

上周六( 30日),劉思希在朋友陪同下,到南灣下水,兼晒下 34C白滑身材。

強調冇整容

本刊致電劉思希,重提被救生員抽水一事,她明顯沒介懷。但問到整容,她則戮力解畫。

記︰之前影到你去游水,有救生員過嚟借啲意摸你手仔?

劉︰個救生員好熱情,佢話有睇套劇,認得我,係熱情咗少少。

記︰依家仲有唔少網友批評你?

劉︰依家比之前好咗好多,仲有啲人話我唔錯。

記︰傳你之前去過韓國整容喎?

劉︰我真係冇整容,我係生得唔好睇,我近年都冇去過韓國。之前拍《忠奸人》時,我諗住自己有雀斑,叫化妝師重手啲,點知出到嚟搞到變膠樣,自己衰囉!

記︰你屋企人係咪同大台高層曾勵珍好熟?

劉︰冇,我媽咪咁耐以嚟都係跟我去過一次宣傳活動,佢都係企埋一邊。

記︰傳公司開套新劇俾你做主角?

劉︰唔知喎!未接到通知。

雖然被彈膠樣,不過劉思希有副最強 body,大可在新劇中作為賣點,應該可以開拓宅男市場!

早前在《忠奸人》,劉思希飾演吳卓羲女友,演技及外貌都被網友批評。

上周五,劉思希到上環海味店,買咗八萬蚊燕窩。每日食燕窩養顏,難怪佢對自己充滿信心。

點石成金

王心慰是資深監製,大台近年高收視的《忠奸人》、《巨輪》、《烈火雄心》系列都出自她的手筆。她愛用一班固定演員,亦成功捧紅過視帝及視后。

田蕊妮

田蕊妮是王心慰御用演員,上年拍完其作品《巨輪》,阿田更榮升視后。

鄭嘉穎

拍《烈火雄心 II》之前,鄭嘉穎只是一名失意歌手。後來王心慰的《天幕下的戀人》及《最美麗的第七天》都是用他做主角,終令他成為一線小生。

陳展鵬

由亞視回流大台後,陳展鵬演出機會不多,直至王心慰找他在《烈火雄心 III》飾演風流消防區長,陳展鵬才開始為人認識。上年他在《巨輪》擔正,奠定一線地位。



鍾意就快D Share啦!