掃呢頁CODE去手機

2014年9月5日 星期五

[忽然1周 997] 艷舞片形象破產 馬賽遭慧妍除名 馬賽,MW,




絕跡活動

去年底馬賽遭傳媒拍到啜爆汪子琦,事隔半年,她五月時仍可現身「慧妍」活動,可惜原來是最後一次。

娛樂喧

艷舞片形象破產 馬賽遭慧妍除名

「純純兔」馬賽因硬搶富婆 Laura「老公」汪子琦搞到雞毛鴨血,更因流出艷舞片弄至形象破產。本身為 08年港姐季軍的她,獲獎後一直活躍於由港姐組成的「慧妍雅集」慈善團體。可是,「慧妍」內部日前有人提出動議,除去馬賽會員身份,該動議已獲「慧妍」大部分委員通過。

其實艷舞片出街後,馬賽雖得高層樂易玲眷顧,極速解凍復工,但據知近日大台其他高層有意放棄馬賽。名利雙失的她,日前赴英讀書時便喊晒口透露冇嘢撈,要家人接濟。「大半年靠屋企,依家冇工作安排,如果有嘢做我先會返嚟!」一段孽緣,馬賽名利人三失!







現年 26歲的馬賽,自七月中流出艷舞片後,縱使在維穩節目中爆喊,指自己愛錯人博同情,但其貪錢大話妹形象令其事業一鋪清袋,結果早前( 8月 17日)要避走英國過冷河。

會員相有異動

聚會被孤立

馬賽早前出席慧妍雅集晚宴,以「純純兔」形象現身的她,一馬當先冧掂羅康瑞幫她買了一疊獎券,非常進取。

委員表決冇得留低

在「慧妍」中高 Ling已算馬賽好友,不過其他會員動議除去馬賽會籍,高 Ling亦冇牙力反對。

《 FACE》圖片

原本屬「慧妍雅集」鐵膽的馬賽,以往常被邀出席會中各大小活動,又深得前港姐保母、現任「慧妍」顧問 Rosa陳紫蓮愛錫。但隨着其形象直插谷底後,據知「慧妍雅集」內曾與馬賽有過節的會員,近日以她「破壞港姐形象」為由,動議取消馬賽會籍,乘機剷除眼中釘。「其實馬賽喺大台擔正做花旦嗰陣,本身喺會中都唔係咁騷其他女仔,叫做最 friend係同屆嘅高 Ling,所以佢成日黐住 Rosa。但嗰件事之後,成班委員好鬼團結,話要罷免馬賽。至於 Heidi(『慧妍雅集』執行委員會副會長朱凱婷)、 Mandy(『慧妍雅集』信託委員會委員曹敏莉)同其他委員,都認為馬賽行為損害咗港姐同『慧妍雅集』嘅形象,聽講馬賽會暫時停止所有活動同職務,包括嚟緊嘅中秋義賣月餅活動。」知情人透露。

周二( 2日),本刊致電朱凱婷,她表示現階段唔方便說話,着記者問其他會員。至於曹敏莉,本刊連日致電她,至截稿前仍未有回覆。

王愛倫:佢話想低調

日前,記者發現「慧妍雅集」網頁會員一欄中,馬賽的相片一度落架。至周一( 1日)記者致電「慧妍」信託委員會主席王愛倫後,馬賽照片卻離奇「復生」。當記者問王愛倫是否暫停安排活動予馬賽時,王表現避忌說:「……我哋呢排都忙緊賣月餅,其實我哋都好歡迎所有會員報名。(內部係咪商議過要馬賽退會?)其實講真…… Rosa(港姐之母陳紫蓮)有同佢傾過偈……係佢自己選擇低調啲,希望大家俾啲空間佢。(覺唔覺得馬賽損害咗港姐同『慧妍』嘅形象?)……佢好慘啦,你哋俾啲時間佢冷靜吓」隨即匆匆掛線。

孤身赴英

上月中被勒令遠走英國的馬賽,在機場的入閘照都被舊愛 TB汪數臭,指她身上的 Chanel手袋、 Burberry外套,甚至 Hermès護照套,全都是汪所買,大鬧馬賽是賤女人!

孽戀三角錯

Laura、 TB汪同馬賽的三角戀搞到滿城風雨,馬賽今次的離開,事件算暫告一段落。

大台棄將

三番四次傳出斷背、拍艷片和 send情慾短訊等負面新聞的馬賽,一直都受到樂易玲的疼愛,早前更解凍現身行 catwalk騷。正當外間以為大台再次放生馬賽,本刊卻收到消息,日前在大台會議中,大部分高層都決定放棄馬賽。知情人透露:「其實由始至終都淨係樂易玲覺得馬賽過一排等件事冷卻,做場消毒騷就冇事。不過其他高層唔係咁睇,覺得無謂再投放資源落佢身上。」錢路茫茫,翻身無望,馬賽想復工,有難度!

早前汪子琦向周刊稱馬賽兩母女都貪錢,如今馬賽零收入,馬母反過來要為愛女找數墊支生活費。

《蘋果日報》圖片

樂易玲保唔住

據知情人指其實大台內部一早決定要棄將,失勢的樂小姐今次亦保唔住馬賽。

家人墊支 200萬

馬賽自從被爆與汪子琦孽戀,形象一落千丈,近半年只得零碎工作。流出艷舞片後,馬賽更被打落谷底,冇工開令經濟陷入困境。她哭訴近半年生活使費全由父母接濟,而打官司高達百萬的費用亦是由家人墊支。



鍾意就快D Share啦!