掃呢頁CODE去手機

2014年9月18日 星期四

[壹週刊 1280] 腸癌四期擴散 鄺佐輝切肝保命 M1,




腸癌有四期,偏偏鄺佐輝一發現就是這階段,他為此一度自責。「我做主持咁耐,訪問過唔少醫生,知道 40歲後就要定期做身體檢查,但我冇理,先搞到今日一發現就去到第四期。」

探熱針

腸癌四期擴散 鄺佐輝切肝保命

曾在無綫主持婦女節目近廿年,現年五十八歲的鄺佐輝,前年改投一直不獲發牌的港視後,轉眼又告約滿;手停口停之餘,更發現患上腸癌,並擴散至肝臟。七月至今,連捱兩刀保命的鄺佐輝坦承得圈中各好友經濟支援,還有新婚少妻不離不棄,是他拼命求存的動力。

切肝後化療半年

三個月前,鄺佐輝發現大便出血卻不以為然,直至一晚演變成大量出血,走出廳求救時更短暫昏迷;醒來時,他已由妻子及朋友送到北區醫院急症室。經過詳細檢查及事後再睇私家醫生,均證實患上第四期腸癌。

剛捱過一次維持三個半小時的切除腫瘤手術,鄺佐輝精神尚算不錯。

「醫生話個腫瘤 size好大,但我唔想知究竟有幾大。唔好彩,仲發現擴散去到肝。七月尾喺北區醫院做咗切腸道手術,下個星期會再喺另一間醫院做埋肝手術,切得幾多得幾多。」鄺佐輝說。

身患惡疾,但眼前的鄺佐輝仍然面掛笑容。

「當初從醫生口中聽到呢個消息,太太好激動,我就好冷靜。個天對我已經好好,至少仲俾時間我處理事情。個腫瘤雖然大,但好在無塞住腸道,可以做微創;之後亦唔需要開造口,算係不幸中之大幸。但嚟緊做個肝範圍就大好多,手術後仲要做六個月化療。」

唔怕切肝唔驚化療,但提到經濟問題,再樂觀的鄺佐輝也收起笑容。今年五月與合作已兩年的港視約滿,再無穩定收入,只靠偶然做司儀及唱歌騷維持。病發前為睇餸食飯,兩公婆已由市區搬到租金較平的元朗八鄉村屋。

「幾咁樂觀同積極都好,呢個(經濟)係好實際嘅問題。開始化療後,有可能成年唔可以做嘢,生活有困難,心理當然有負擔。」鄺佐輝說。

從前重 70公斤的他,手術後一度跌至得 60公斤。經個多月休養,體重上升番有 65公斤。

他在港視最後一套作品,是跟梁小冰合作的《導火新聞線》。

抗癌期間,鄺應好友廖安麗要求,為捐贈器官機構「生前行動」拍攝特輯,錄製整個抗癌過程,鼓勵他人施與受,同樣有福。

鄺佐輝自言早年理財不善致孭上債項。為承擔,拒辦破產的他近年要應付生活開支及還債,如今加埋醫藥費,負擔重。

放低自尊靠接濟

貧病交加,唔想靠人的鄺佐輝唯有放下無謂的包袱,接受身邊人接濟。

「除咗 Annie(廖安麗)幫忙,以前喺亞視搵過我幫佢拍咗套微電影《微藍》嘅卓慧敏成立咗個『微藍基金』,佢知道我有病,乜都冇講就用基金名義開咗張二萬蚊支票俾我應急。」

消息傳開後,以無綫訓練班同學組成的藝進同學會,亦開始籌錢支援鄺佐輝。「名譽會長甄茂強打俾我,我好坦白,承認經濟上有困難。以前我做副會長都搞過唔少籌款幫有需要嘅人,所以今日我接受人家幫助,唔怕面皮厚!我亦好多謝曾志偉,佢都幫咗我一個大忙。總之要多謝所有幫我嘅親朋戚友,使我捱過難關。」鄺佐輝雙眼通紅說。

發哥同智叔都屬會員的藝進同學會,得悉鄺佐輝患病兼經濟拮据,即為他籌募生活費,令他感激不盡。

師奶節目台柱

78年畢業於無綫藝訓班的鄺佐輝,代表作是午間師奶節目,由《婦女新姿》橫跨到《都市閒情》,擔任主持幾近廿年外,亦偶然客串電視劇,亦大多飾演醫生法官律師等專業角色。 94年曾以自由黨名義參選油尖旺區議會詩歌舞區議員,可惜落選。前年離開服務超過三十年的無綫,轉投港視,今年五月約滿。

少妻患難見真情

朋友雪中送炭,五十八歲的鄺佐輝亦感激新婚不久的第二任妻子不離不棄。

記者上門訪問當日,應門的是個年約三十多歲、講普通話的女子。記者一到便離家避開的她,正是鄺佐輝口中所指上天派來的天使。

「舊年十月喺深圳做嘢識我太太,佢細我十九年,開始同佢一齊我已經坦白自己經濟唔係咁好,還緊債,但佢唔介意,可以講係緣分。我哋舊年十二月結婚,點知新婚半年我就病,佢廿四小時咁照顧我,幫我沖涼又一早起身煲粥俾我食,捱到心力交瘁。老實講,佢選擇走都好合理,但佢仍然留喺我身邊,所以好感激呢份愛。」鄺佐輝說。

鄺佐輝跟育有三女的前妻離婚多年,兩個幼女更於去年完成大學畢業。而他,則在去年底再娶內地女子。

90年代鄺佐輝曾參選區議員但落敗,之後繼續專心幕前工作。

鄺佐輝感激不少圈中人,助他經濟支援渡難關,其中包括曾志偉。

抗癌勇士

今年發現患腸癌二期的鄧達智,曾有子宮頸癌的肥媽及數年前患乳癌剃光頭接受化療的林淑敏,均是圈中抗癌勇士,成功打低病魔。

鄧達智

肥媽

林淑敏



鍾意就快D Share啦!