掃呢頁CODE去手機

2014年9月18日 星期四

[壹週刊 1280] 大馬外景 無綫慌死益人 岑麗香拍戲變坐監 岑麗香,M1,




岑麗香很努力做好新戲裡的角色,拍這個車頂上與敵人對打,然後撻落地的鏡頭,足足拍了兩小時。

探熱針

大馬外景 無綫慌死益人 岑麗香拍戲變坐監

成龍做監製,九十年代出品的《霸王花》電影系列,讓片中鐵膽女角胡慧中、惠英紅、吳君如長拍長有,搵落唔少!

21世紀復刻版《辣警霸王花》集中港馬三地演員,包括欣宜、岑麗香、 Jeana何佩瑜、新波霸崔碧珈,劇組早前拉隊到馬來西亞取景兩個月,雖然日踩十八個鐘,但一班新霸王花夠精力,收工必定柴娃娃出外搵食,岑麗香一個唔跟大隊;原來 TVB精神洗腦,禁止她參與任何與拍戲無關活動。使唔使呀?

派人看實

導演錢國偉重溫經典,開拍《辣警霸王花》,片中女演員事前都要接受功夫和拳擊訓練。

「套戲開拍前,班女仔每日要集訓十小時,莫講話打,佢哋好多根本冇做開運動,所以練起嚟更加吃力,不過勝在夠後生,好快上手,就算係欣宜都打到似模似樣,因為磅數夠,出拳力度都勁好多。一班人集訓咗成個月已經 friend咗,喺馬來西亞埋位時,大家感情都好好。」工作人員說。

全女班一樣相處到,收工攰爆都唔會各自散,寧願瞓少啲,都要一齊食埋個飯才安樂。集體行動,但陣中的岑麗香卻甚少參與。

「次次約食飯或者去行街,香香都唔參加,初時仲以為佢唔想同 Jeana佢哋玩,後來先知原來無綫落咗令,除咗拍戲,其他活動都唔俾香香參與,原因係無謂俾人利用做新聞喎!喺馬來西亞拍外景時,除咗埋位冇人嗰刻,其他時間都有經理人部門嘅人陪住香香,就算放食消夜,香香都係自己坐埋一邊,連欣宜佢都唔敢黐,最多只係跟同公司嘅梁琤一齊,監犯一樣冇自由。」

就算在拍攝現場食西瓜及消夜,被 TVB經理人部門的同事睇到實的岑麗香,不能與其他演員太稔熟。

岑麗香與欣宜雖然私下很老友,但欣宜生日食飯當天,被 TVB禁外出的岑麗香未能跟老友慶祝生日。

監製黃永峰生日當晚請食海鮮,岑麗香一樣 no show。

有「 G奶謝安琪」之稱的新人崔碧珈樣靚身材勁,是太陽娛樂今年的重點女新人。

欣宜與 Jeana因拍《辣》片而認識,兩人迅速成為好友,就算電影已煞科,她們依然約食飯相聚。

莊思敏、新人袁聖殷與伍允龍不用埋位的時候,很多時會與監製黃永峰聊天說笑,相處很好。

半夜四點起身

在馬來西亞拍外景,大熱天日日開十八小時通告,一班霸王花個個曬到一身健康膚色。

「外景地點離市區好遠,好多時凌晨四點就要起身化妝整頭,再坐兩個鐘車去現場,埋位又幾乎打到收工,班演員都好辛苦。」工作人員說。

探班當日, Jeana、欣宜、岑麗香、莊思敏等清早七時已經開始埋位,拍到傍晚還要轉景到貨櫃場再繼續,其中一場岑麗香要在車頂和對手打,因為不停 NG,拍超過兩小時導演都未收貨,其他演員唯有先食消夜,有排冇得收工。

電影《辣警霸王花》集合《霸王花》系列與《學警出更》( Police Academy)系列於一身,應該會幾好笑。



鍾意就快D Share啦!