掃呢頁CODE去手機

2014年10月9日 星期四

[壹週刊 1283] 樂媽幫翻兜 黃伊汶嚇親急嫁陳國坤 陳國坤,黃伊汶,M1,




陳國坤對黃伊汶一條心,狂追一年,女方才答應拍拖。

探熱針

樂媽幫翻兜 黃伊汶嚇親急嫁陳國坤

拍拖超過五年的黃伊汶陳國坤,已鐵定今個月 25日到峇里舉行婚禮,生米將煮成熟飯,但原來已分手六年的余文樂,一直對準陳太念念不忘,除了去年與 Kary吳雨霏拍拖期間主動求 Emme復合,過去一年,亦四度撩翻撻;今年三月,余文樂甚至出動埋阿媽幫口,但最終仍不敵陳國坤。

上門探狗

有指余文樂對前女友黃伊汶一直念念不忘,即使對方已有個拍拖五年的男友陳國坤(小龍),但為打動前度重修舊好,去年樂仔甚至與拍拖只有半年的吳雨霏斬纜。

「阿樂成日打電話俾 Emme,話自己放唔低,要求俾多次機會佢,但 Emme同小龍感情好穩定,點會睬佢吖?但阿樂都唔放棄,不停 send WhatsApp話自己好空虛,心入面只有佢一個,有次俾 Kary發現,兩個嗌大交,阿樂索性同 Kary攤牌。舊年佢兩個分手,已經有人話 Kary老豆同啲身邊朋友呻,話余文樂同佢個女分手,因為仲係鍾意黃小姐!」知情者說。

分手已經六年,當年亦因為溝女斷正導致二人玩完,但過去一年,余文樂卻痴心情長劍上身,不斷要求與黃伊汶復合。

「以前拍拖,阿樂送過隻 Poodle俾 Emme,所以佢成日搵隻狗仔做藉口走去 Emme匡湖居屋企,但每次 Emme都會自己走咗出街避開,搵家姐應付阿樂!」

除了借朋友把口,余文樂不時在 instagram自稱會失眠又空虛,搏前度心軟。

週日(十月五日),余文樂父母到西貢食海鮮,被問到幫阿樂箍煲一事,樂媽耍手表示:「唔講呢啲嘢嘞!」

為了箍煲,余文樂更以探狗做藉口,摸上 Emme屋企。

最後一招

雖然黃伊汶對余文樂不為所動,但眼見有人咬住唔放,去年八月,小龍出席活動時主動透露已向女友求婚,公開宣示主權,要余文樂知難而退。

「但阿樂一路都唔死心!佢同 Emme有班大家都識嘅朋友,佢成日借朋友把口,放聲氣話真係好掛住 Emme,就算 Emme已經講明有結婚計劃,阿樂都唔肯放手!」

今年三月,余文樂出最後一招:搵樂媽幫口箍煲。

「 Emme以前同阿樂屋企人關係都唔差,樂媽亦好錫佢,當年因為溝女散咗,樂媽都嬲咗個仔一陣,所以佢都硬住頭皮,出面幫個仔箍煲,但咁做反而令 Emme更尷尬!」

去年二月,余文樂與吳雨霏拍拖到英國旅行,但戀情不足半年玩完。

陳國坤因扮李小龍走紅內地,工作長做長有。

今年生日,陳國坤與女友到迪士尼慶生。

買樓落埋名

余文樂死纏爛打,加上男友不下十次提出求婚,令本來不心急結婚的黃伊汶提早作出了斷,拍板答應做陳太。

「小龍個人夠體貼,乜都以女友為先,一一年佢買西貢翠海花園,已經寫埋 Emme個名,呢兩年小龍求婚好多次,只係 Emme事業心重,先拖到而家。」

黃伊汶因為手錶代理生意要周圍飛,陳國坤在內地又一劇接一劇,婚禮籌備亦要交給家人代辦。

「 Emme經常出 trip,小龍更加長期留喺大陸,佢而家仲開緊劇,要拍到差唔多出發去峇里結婚先返香港。」知情者說。

向余文樂阿媽求證她出面幫手箍煲一事,樂媽三度表示:「唔講呢啲嘢嘞!」之後更要求記者:「俾啲空間佢哋!」

為翻撻黃伊汶,余文樂不停向身邊好友吐心事,毫不避忌。

黃伊汶本月的峇里婚禮, Yumiko(中)及應采兒(左)有份做姊妹。

黃伊汶與陳國坤拍內地劇《功夫無敵》,一吻定情。

○八年,余文樂在日本攬女導致分手,往後他多次想翻撻黃伊汶,有指也遭黃阿媽(左)大力反對。

餘情未了

03年,同屬環球唱片的余文樂、黃伊汶( Emme),經常孖住出席活動成功撻着,拍拖多年一直低調,有指余文樂一直沿用的 666車牌,甚至全屋電器,也是女友所贈,投桃報李,余文樂亦送了一隻 Poodle狗狗氹女友。不過,拍拖期間屢傳余文樂夜蒲溝女,雖然 Emme對男友投信任票,但 08年在日本旅行時攬女偷食,卻被 Emme好友撞到正, Emme忍無可忍,主動提出分手,當時,余文樂上女友寓所拍門求復合,死纏爛打;多年來仍不死心的他,去年即使與 Kary公開拍拖,但半年情快來快去,有指導火線是余文樂對前度念念不忘,試圖翻兜被 Kary識破。

放唔低

擁有時唔珍惜,冇咗又覺得可惜!人性!對一段感情,要做到拿得起放得低,談何容易。

薛世恒 陳法拉

陳法拉去年跟一起七年的 Neway大少薛世恒分手,但男方餘情未了,為求復合,幫法拉交租兼司機任用,為斷前度非分之想,陳法拉索性搬返美國定居,有 job接先蒲頭。

陳山聰 何超雲

何家三房千金何超雲一度因為錢銀跟陳山聰鬧分手,當時小聰子急撲英國箍煲,適值超雲唔舒服,小聰子買外賣買藥,跟身照顧做阿四,成功復合。

周麗淇  Eric

09年被踢爆暗撻紗廠太子爺 Eric,但男方一次又一次偷食,最終導致分手, Niki為徹底斬纜,換手機號碼並搬住貝沙灣,但 Eric不死心,到處打聽 Niki新手機號碼,又狂 send WhatsApp苦纏。



鍾意就快D Share啦!