掃呢頁CODE去手機

2014年10月16日 星期四

[壹週刊 1284] 太太子宮生巨瘤 艾威:佢唔肯做手術! 艾威,M1,




艾威太太子宮瘤再度復發,卻不肯做手術。

探熱針

太太子宮生巨瘤 艾威:佢唔肯做手術!

一直發牌無期的香港電視,下月將透過網絡及應用程式開台。對於身為 HKTV員工、一度徘徊失業邊緣的艾威(原名徐威信),原本是好消息,但眼見自己太太腹中子宮纖維瘤急速生長,已經擔心死,因為老婆看似有了八個月身孕,朋友誤以為巨瘤係巨 B,紛紛恭喜艾威做老豆。

「唔好再埋嚟恭喜我,太太個瘤好大,但佢一直唔肯做手術。」艾威無奈說。

割完又生

被子宮纖維瘤纏擾多時的艾威太太,早年曾接受過切除手術,雖然屬良性,但醫生曾作出警告,子宮纖維瘤復發機會相當高,要好好注意身體。

「第一次做完手術,醫生已經提醒佢哋可能有機會再生,叫徐太要注意飲食同作息時間,唔好令自己有太大壓力。點知真係復發,艾威勸老婆再做手術,但太太唔想捱多刀,就算叫埋身邊朋友幫口,軟硬兼施,徐太都當耳邊風;拖吓拖吓,個瘤愈嚟愈大,而家已經超過十 cm,醫生警告話一旦病變或者爆咗,會好危險。」知情者透露。

落起毛毛雨,徐太即細心為老公擔傘。

子宮瘤惡化,令身形偏瘦的徐太腹部異常凸起,十足大肚婆一樣。

巨肚似有孕

由於纖維瘤不斷急速生長,艾威太太的腹部,十足有了八個月身孕的大肚婆。

早前,本刊記者發現頂着巨肚的艾威老婆同老公行九龍城,艾威到櫃員機提款後,兩公婆十指緊扣到附近的素食店買外賣。

當日穿上藍色緊身衫,外加黑色闊身薄紗背心的徐太,巨肚現形,不知就裡,的確會誤會是佗 B。

「徐太好硬頸,話之前割完又生,不如唔好割,點都唔肯再做手術。艾威唔敢逼佢,又唔敢鬧佢,試過 book晒手術床都唔肯入院,兩公婆有時因為手術問題有拗撬,但次次都係艾威認矮仔先。」知情者說。

二人先到櫃員機撳錢,之後再到齋鋪買齋。

買完齋,兩公婆齊齊攞車返歸,由太太做柴可夫。

太太扭計

結婚十二年,一直風雨同路。港視發牌受阻,艾威面臨失業揚言賣錶賣車賣樓,甚至轉行做鞋匠,太太亦從旁支持,甚至交出私己積蓄,共度難關。

對於太太生巨瘤,艾威直認不諱。

港視發牌無期,艾威聯同一班同事包圍政總抗議。

壹:壹週刊 艾:艾威

壹:太太而家狀況係點?

艾:已經安排咗做手術,都好呀……借呢個機會同大家講,佢俾人以為有咗 BB,啲朋友成日埋嚟恭喜我,又要解釋一大輪。

壹:之前已經做過手術?

艾:係呀……係呀!幾年前,我都唔係好記得個時間,好耐嘞!做咗之後,跟住慢慢又再大番。即係第一次個手術切得唔徹底囉。

壹:個瘤大概有幾大?

艾:好大囉!你哋睇相都見到啦,直情成個大肚婆咁。先排我拍緊《三面形醫》,咁啱我哋有個顧問醫生係婦產科,我咪 book時間叫醫生同我太太檢查,然後幫口說服佢快啲做手術,但都搞咗好耐。

壹:太太今次真係肯做手術?

艾:唉!我都唔知……佢今次又講話今個月做,話排咗期!講就講咗好耐,但太太唔當係一回事,我俾佢激死。

港視面對重重打壓,亦成功開台,艾威太太,也能排除萬難,順利完成手術。

為求出路,艾威盡地一煲,全裸上陣,接拍電影《陰陽大酒店》。

艾威與太太結婚十二年,仍非常恩愛,早前艾威面臨失業,太太將積蓄拿出來助老公渡過難關。

近日轉打政府工的艾威,與張慧儀合作拍攝《獅子山下之夜同行》。

艾威拍攝劇集《三面形醫》時,認識婦產科顧問醫生,即搵對方幫手替老婆檢查。

打不死

55歲的艾威(徐威信), 1978年無綫藝員訓練班出身,效力大台逾 30年,演活多個小人物角色,是其中一個「綠葉王」。 12年,艾威轉投王維基旗下的香港電視網絡,但港視發牌一波三折,徘徊失業邊緣的艾威,決定出書搵食自救,處男作《情聖賭神之終極一注》,公開自家鑽研的百家樂方程式,加上圈中人力撐,一口氣接了四部電影,還有舞台劇、網上電台主持、拍廣告,令他無須為兩餐食,向大台扮矮仔。

錯失黃金機會

子宮纖維瘤是女性常見的婦科疾病,圈中女星包括楊千嬅、林珊珊、肥媽亦曾為此捱刀,而最為人知,是 03年因子宮頸癌病逝的樂壇天后梅艷芳。

據知早期梅姐的子宮瘤情況未算太嚴重,但因胞姐梅愛芳也是患子宮頸癌離世,院方建議梅姐將整個子宮切除,但遭她拒絕,結果子宮瘤出現病變,錯失手術黃金機會,最終不幸離世。

一般纖維瘤屬於子宮內壁肌肉增生,大多數屬良性,可透過剖腹或微創方法切除,除非體積較大,否則醫生多數建議患者保留子宮和卵巢,以免影響生育能力。手術後需要休息半年才可再懷孕,由於有復發機會,所以女性每年應定期進行子宮檢查。



鍾意就快D Share啦!