掃呢頁CODE去手機

2014年10月1日 星期三

警用催淚彈 劉迺強:全世界邊度唔用? 政治時事,




【和平佔中】警用催淚彈 劉迺強:全世界邊度唔用?

2014-10-01 13:52:00



警方以催淚彈清場引起批評,劉迺強撐警稱「全世界邊度唔用?」(呂浩賢攝)

【現場直播】和平佔中:http://occupycentral.appledaily.com

YouTube:http://bit.ly/occupycentral

【13時49分消息】警方日前施放87枚催淚彈驅趕金鐘集會的市民,激起更多人上街佔據交通要道。基本法委員會委員劉迺強表示,相信港府、警方和中央絕對有能力處理現時的局面,對於警方動用催淚彈被指濫用武力,他表示「全世界邊度唔用催淚彈嘅呢?」至於警方是否使用過度武力,他則稱「我唔喺前線,所以我唔知道。」

被問到佔中責任問題,他指傳媒負上首要責任,更批評傳媒誇大並偏頗報道事件。對於是否需要特首梁振英下台才能解決現況,他回應「呢個係你嘅假設性問題,我唔答呀﹗」繼而又突然拒絕訪問,「我要求你唔好拍我呀。」



鍾意就快D Share啦!