掃呢頁CODE去手機

2014年11月24日 星期一

最肥試過150磅!丁悅自爆靠麥皮減磅 丁悅,




新人丁悅自爆最肥時試過150磅,後嚟因為鍾意食麥皮而瘦番,咁咪好咯!

next 1/1 pre

丁悅十一月先出碟打入樂壇,難怪佢笑言自己係今年最後一個新人。

next 1/1 pre

丁悅接受記者訪問。

next 1/1 pre

丁悅透露用咗一年時間去籌備新碟,果然認真!

next 1/1 pre

丁悅試過最重150磅。(資料圖片)

next 1/1 pre

樂壇靚聲女新人丁悅剛推出個人第一張專輯《19》,全碟以HIFI唱片技術灌錄,她笑言自己應是樂壇今年最後一個新人。問到十一月才出碟打入樂壇,會否較輸蝕?她說:「唔會咁諗,我好信緣份,既然安排我搭到呢班尾班車就會盡我能力!」她又指為了精益求益,和監製用了一年時間籌備整張碟,並已開始籌備下一張碟,但不只翻唱別人的歌:「會一半一半,想試吓原創歌,但又會兼顧番HIFI市場,所以都會有翻唱歌。成本雖然會貴啲,但唔想計較個回報住,希望下年中會出到」

她又自爆以前是個肥妹仔:「我最重試過150磅,嗰時公司話要簽我,我心諗唔好講笑之後我冇刻意減肥,就係無啦啦鍾意咗食麥皮,一個月瘦咗2、30磅,最輕試過90磅,不過呢排荷爾蒙失調,又去番103磅。」



鍾意就快D Share啦!