掃呢頁CODE去手機

2014年11月24日 星期一

買禮物賀賭王93歲 超雲超蓮 索腿大格鬥 賭王,超雲,何超蓮,超蓮,




【短片】【腿腿腿腿腿...】買禮物賀賭王93歲 超雲超蓮 索腿大格鬥

2014-11-24 00:32:00



其他影片:>>






【腿腿腿腿腿...】買禮物賀賭王93歲 超雲超蓮 索腿大格鬥

11月25日係賭王何鴻燊93歲生日,每年賭王都要頻撲去齊四房幫佢搞嘅壽宴,相信今年都唔例外,而三房陳婉珍嘅兩個囡囡何超雲、何超蓮,噚日約埋喺中環行街,兩姊妹喺Hermès左揀右揀,最後買咗一件黑色男裝褸,相信就係兩姊妹買嚟送畀爸爸嘅生日禮物喇!

噚日大約下晝兩點,超蓮先同一位女友人出現喺中環置地廣場,然後就急急腳入咗Joyce,店員見到超蓮就九秒九咁攞咗大堆飾品出嚟,超蓮就望住手提電話畫面左對右對,相信係核對緊啲訂咗嘅貨品啱唔啱,畀錢後就即刻走人。然後就同友人轉去英國品牌Harvey Nichols睇衫,但行咗一陣電話就響,佢就即刻離開間舖去Hermès,原來超蓮係約咗家姐超雲。

減肥成功,而且越來越瘦嘅超雲同助手一齊到,佢哋入到舖就即刻去男裝部睇衫,冷衫同外套都係佢選擇嘅範圍,顏色就以黑色為主,最後超雲就扑槌買咗件黑色褸,完成任務兩姊妹亦各自散,超蓮同朋友坐七人車離開,超雲同助手就坐賓士走。



超雲超蓮兩姊妹鬥騷長腿。( 採訪、攝影:吳耀輝、李志明)



11月25日係賭王何鴻燊93歲生日。





超蓮約咗家姐超雲。













超雲扑槌買咗件黑色褸。





完成任務兩姊妹亦各有各散。



(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!