掃呢頁CODE去手機

2014年11月2日 星期日

48歲夏文汐 進擊的囡囡曝光 夏文汐,




【短片】【凌晨爆大鑊】48歲夏文汐 進擊的囡囡曝光

2014-11-01 23:30:00



其他影片:>>






美魔女夏文汐晒激罕囡囡相 勁似媽咪

噚日萬聖節唔少藝人都扮到古靈精怪出動夜蒲,近年復出娛樂圈搬往上海居住、現年48歲嘅夏文汐今日早上喺微博貼上年約22歲二女(Demi)及約20歲三女(Cassy)嘅扮嘢相娛賓。Demi以一身印弟安少女造形出席派對,而妹妹戴上假髮加上特技化妝,扮演早前大熱日本漫畫《進擊的巨人》中嘅巨人。夏文汐兩位女兒極有母親當紅時嘅星味。特別係二女Demi更同媽媽成個餅印,相片一貼上網站,即引來唔少網民大讚而且追問,相信假如Demi在娛樂圈發展,必定大有作為。

其實囡囡喺夏文汐嘅微博中較少出現,但每次都引來大批留言。像去年三母女作為美國NBA湖人隊嘅fans,同友人去現場欣賞湖人隊對帝王隊嘅大賽,夏文汐才首次貼出兩名女兒嘅相。二女兒Demi同母親嘅合照引來網民都大讚二女完全繼承咗母親嘅氣質。問到夏文汐在港嘅經理人梁李少霞,查問夏文汐囡囡會唔會考慮入行,不過在截稿前都未有回應。

當年夏文汐喺《唐朝豪放女》同《烈火青春》嘅大膽演出,至今仍為人津津樂道,自下嫁台灣商人黃冠博後移居美國定居,退出娛樂圈,並誕下三名女兒。02年客串過張艾嘉導演嘅電影《想飛》,09年宣佈復出並帶同細女移居上海居住。

夏文汐10年接拍潘源良執導嘅電影《出軌的女人》,風采不減當年。據知,夏文汐長女為專業人士,喺馬來西亞完成大學後,返回美國工作。



索爆星二代駕到!



台灣商人黃冠博後移居美國定居。



鍾意就快D Share啦!