掃呢頁CODE去手機

2014年11月15日 星期六

Kelly自揭生蛇 古仔即閃 Kelly,古天樂,古仔,陳慧琳,




Kelly自揭生蛇 古仔即閃



■古仔得知Kelly生蛇即作狀彈開。

已有三年沒有合作的陳慧琳(Kelly)和古天樂,昨日在機場富豪酒店再碰頭拍攝微電影,今次兩人在片中扮演夫妻,見到Kelly右臂有點瘀痕,問她是否拍動作場面時弄傷,她說:「我生蛇呀,其實成個禮拜之前,醫生話細個生過水痘,剩番啲菌喺身體入面引致。」在旁的古仔即作狀避開,他解釋自己只是驚訝,並透露早已注射疫苗,不過未有出過水痘。Kelly伸一伸脷兼展示掌心的紅點說:「你唔掂到呢個位置就得,我黐咗膠布,𠵱家只係唞一唞,其實已經凋謝,放心!」古仔即稱不擔心:「醫生話係免疫系統有問題引起,我成日出埠,醫生畀定好多抗生素我。」

着長袖免傳囝囝

問到Kelly會否要自我隔離,避免與兩個兒子接觸?她說:「大仔打晒針,細仔就爭一針,佢哋九成以上唔會中招,而且我喺屋企貼晒膠布,又着晒長袖衫,𠵱家成日好似觸電咁,本來仲以為係做運動太多隻手太攰,但係因為太恐怖,所以咪睇醫生。」Kelly笑說:「幾年前同古仔合作就生仔,今次就生蛇。」古仔則笑說:「今次就扮夫婦,佢(Kelly)就嚟開酒家㗎喇,咁鍾意賣點心」。

採訪:藍文浩

攝影:陳順禎



■Kelly透露手掌也有生蛇的紅點,在家更要貼膠布及穿長袖以免傳染。



■古仔與Kelly相隔三年再合作,於微電影中扮夫妻。

【三個粉絲去首爾】

追星實錄,即上韓劇讀: http://hk.apple.appledaily.com/kstar



鍾意就快D Share啦!