掃呢頁CODE去手機

2014年11月15日 星期六

黃美棋放毒針 黃芷晴扯火 芷晴,黃美棋,黃芷晴,




黃美棋放毒針 黃芷晴扯火



其他影片:>>






被嘲借病母上位 芷晴嬲爆美棋放毒針

黃美棋和黃芷晴被視為港視孖寶,經常結伴出活動搵錢,但原來私底下面和心不和!有指美棋BB經常在背後講芷晴壞話,覺得對方靠父蔭,還借母親患病做宣傳,據聞芷晴為此大發雷霆,昨日她在電話中承認有聽聞對方講自己壞話,曾為此事唔開心,但美棋為保形象則矢口否認,並謂:「咁缺德嘅嘢我點敢講?」小花內鬥,頓變羅生門。

一向予人好pure好true的黃美棋最近接連惹是非,有指她犯眾憎,經常見高拜見低踩,又私下接工作令前經理人Chili被炒,美棋在報道出街當日淚眼漣漣以示清白,但晚上出席陳曼娜生日派對卻開心狂歡,被人唱爆好好戲!



【第2宗罪 拒同𢱑銀】

■經常拍檔搵真銀的美棋(左)與芷晴,原來面和心不和,經常面左左。 資料圖片

「唔知點解咁講」

據一位幕後人員透露,美棋BB向來是獨孤精,與「勁敵」黃芷晴更早傳心病。有指向來受高登仔力捧的美棋自覺憑實力上位,所以一直看不起一班星二代如芷晴、姜麗文(Lesley)、姜文杰、陳宇琛等靠明星父母入行,當中最眼紅芷晴有老竇黃日華事事撐腰,劇集一部接一部,還能經常跟自己一起出席活動。

有人曾見過二人合照時,美棋BB刻意用身體遮住芷晴半邊身,還會借故攝在中間位,不讓芷晴企正。另一次活動上,有線原欲一起訪問芷晴和美棋,但芷晴正接受文字記者訪問,美棋不耐煩,竟然發𤷪𤺧說:「唔使等佢啦,我自己嚟。」但由於不想斷自己米路,所以兩人一直人前扮老友,私下就面左左。

不過芷晴最忍無可忍,是被美棋說自己借媽媽梁潔華患癌事件周圍宣傳,芷晴覺得受委屈,嬲到爆向身邊人狂呻。芷晴昨日在電話中直認說:「係有聽過,但冇乜所謂。」好嬲?她說:「有啲唔開心,唔知點解會咁講,最重要屋企人健康,其他我唔理。可能係一個誤會,媽咪去年12月尾發生事(患病),但大家都係2月先知,所以冇可能係宣傳,記者朋友問都係關心,我咪照答。」有否質問對方?她說:「咁又唔會。」當冇事發生?她說:「係囉。」她表示未曾聽過美棋說她靠父蔭,但仍澄清謂:「我真係唔知佢有冇咁講過啦,可能真係有人咁覺得,但我真係想靠番自己實力,話畀人聽我係做得到,唔再係靠爹哋幫我。」



【第1宗罪 冷嘲熱諷】

■有指黃美棋暗嘲黃芷晴常借母親梁潔華的病情博見報。

資料圖片



【第3宗罪 死霸佔中】

■出席活動愛企中間的美棋,被指經常攝位擋人出鏡。

資料圖片



【第4宗罪 隨時變面】

■中午見人時仍然淚漣漣訴苦的黃美棋,晚上即笑盈盈出席陳曼娜生日會。

資料圖片

暗示難成好朋友

對於傳被攝位,芷晴哈哈笑說:「我又feel唔到,我高啲企側邊冇所謂,而且我係後輩,佢出道咁耐。」問見面會否尷尬?她說「唔會,私底下冇乜嘢。」芷晴直言與姜麗文較合拍,她解釋:「可能Lesley鬼妹仔,份人熱情咪同人快friend啲,加上我哋住得近會約出嚟食飯,我同美棋可能都係較慢熱。」言下之意似暗示二人難成好朋友。

另一邊廂的美棋昨日離港,她透過短訊否認放毒針,並說:「梗係唔真其實佢媽咪身體唔舒服已經好唔開心,我唔覺得任何一個人會用呢樣嘢做宣傳。加上自己都有媽咪,咁缺德嘅嘢我點敢講。」她強調與芷晴關係冇問題,還將是非轉向港視開台,她說:「可能HKTV快開台,所以呢排好多憑空想像,幫我哋秘密宣傳。」

採訪:魯吉、嵐山

【三個粉絲去首爾】

追星實錄,即上韓劇讀: http://hk.apple.appledaily.com/kstar



鍾意就快D Share啦!