掃呢頁CODE去手機

2014年11月15日 星期六

捲破產疑雲 任婚宴統籌 吳剛出山拍MV




捲破產疑雲 任婚宴統籌 吳剛出山拍MV



其他影片:>>






吳剛出山拍MV 有冇搽油食炭先

蔣志光和韋綺珊1990年合唱歌《相逢何必曾相識》紅極一時,如今再度翻熱,英皇即刻打鐵趁熱,找來張致恒(Steven)和許靖韻舊曲翻唱,重拍一個重新演繹的搞笑版MV,並邀請闊別多年的吳剛師傅出山,夥拍吳麗珠擔任MV嘉賓,兩人在MV中飾演情侶,昨日他們到紅磡一間紙紮舖拍攝最新MV。



■吳剛師傅昨謂多年沒有在幕前出現,因為功夫、搽油令他找不到滿足感。

「生意冇問題」

去年吳剛涉及一宗金錢糾紛,被捲入破產疑雲,吳剛表示現任婚宴統籌,感覺充實,被追問有關金錢糾紛,他指其投資的酒樓生意冇問題,吳剛說:「以我所知百分之百冇問題,因為我哋有好多管理精英幫手,冇呢啲問題,其實運作得好好,過去我只係識打功夫、搽油同食炭,之後學搞宴會,負責新人嘅人生大事,責任好重大,要令到新人滿意,同埋多謝我,呢個滿足感好正,以前係冇嘅,所以自己會用心去做。」



■吳剛和吳麗珠已經有20年沒有合作,再遇就是在紙紮舖拍MV。



■吳剛自言過去只會打功夫、搽油和食炭,但現在就學搞婚宴。資料圖片

吳麗珠早前探望病發的司馬燕,她說:「我有同佢老公通電話,知道佢情況穩定,我都有鼓勵佢老公,要照顧病人都好辛苦,暫時唔會打擾佢哋,等佢好啲再去探佢哋。」

Steven和許靖韻昨日以70年代打扮拍攝新MV,Steven笑說:「許靖韻未聽過呢隻歌,我對原唱好深刻,隻歌帶畀我無限嘅回憶,呢個MV係有搞笑成份,隻歌係公司前身飛圖嘅作品,好多謝吳剛同珠姐幫手,相信好快網上有復刻版。」

採訪:藍文浩

攝影:陳順禎



■張致恒(左)和許靖韻(右)翻唱《相逢何必曾相識》,並邀請吳剛和吳麗珠做嘉賓拍MV。

【三個粉絲去首爾】

追星實錄,即上韓劇讀: http://hk.apple.appledaily.com/kstar



鍾意就快D Share啦!