掃呢頁CODE去手機

2014年11月2日 星期日

鄭俊弘胡鴻鈞現基情?台上互Say Love 鄭俊弘,胡鴻鈞,




鄭俊弘與胡鴻鈞惺惺相惜,更在台上互說Love You。

next 1/1 pre

胡鴻鈞又替鄭俊弘抹汗。

next 1/1 pre

二人好有感情地合唱一曲。

next 1/1 pre

好友王君馨彈琴伴奏。

next 1/1 pre

鄭俊弘、王君馨

next 1/1 pre

鄭俊弘與蔡思貝(左1)二人之間好似有啲秘密喎!

next 1/1 pre

歌手鄭俊弘(Fred)於九展舉行首個個人演唱會《鄭俊弘Welcome to my Dreams演唱會2014》,Fred在台上表示今年作了很多新嘗試,包括有自己的專輯及開了屬於自己的第一場音樂會,終於有自己的舞台,又話有機會拍廣告:「通常都係靚仔小生先拍到,好似修哥咁!」提到拍攝廣告,Fred見到在台下的廣告女主角蔡思貝時,說:「我以為你...算啦,一陣先講!」倆人看似有不可告人的秘密。

接著有胡鴻鈞(Hubert)上台與Fred合唱,Hubert表示好高興認識到對方,自己一直都有留意對方:「見到你依家做到歌手,有自己嘅舞台,好替你高興!」而Fred就笑言Hubert人前人後兩個樣:「識咗你先知原來你係咁多嘢講!I love you buddy!」之後,王君馨就彈琴配合Fred的結他合唱了一首英文歌,還跟對方擁抱說:「加油Fred,love you!」



鍾意就快D Share啦!