掃呢頁CODE去手機

2014年12月19日 星期五

[忽然1周 - 1012] Cap圖龍虎榜 MW,




靚抽王

Cap圖龍虎榜

無論係上網定玩手機, cap圖已係生活嘅一部分。今期至搞笑嘅 cap圖喺邊?梗係睇我哋 cap圖龍虎榜

一字褲

呢個世界有熱褲有丁字褲,但估唔到仲有一樣嘢,叫做一字褲!係,呢度唔係米蘭,呢個唔係乜嘢時裝表演,呢度係強國某商場,而着呢條褲究竟有乜優點呢?就有以下選擇:

A.去廁所唔使除褲

B.唔使着底褲

C.令人好想睇吓前面係點(我指條褲嘅設計)

D.可以讓着住呢條褲嘅人表演一下佢嘅耐寒能力

超大型巨人褲

係,時裝嘅嘢,我哋識條褲咩……原來除咗上面條褲之外,今季嘅 fashion已經前衞到咁嘅地步……呢條出自《進擊的巨人》入面嘅角色「超大型巨人」隻腳嘅褲,喺淘寶都有得賣,盛惠 32蚊人仔。據說,要隻腳夠粗先會着得好睇,大家可以考慮吓。

忽周自己 Cap——新民間特首

雨傘運動後,好多藝人都由人變咗做神。咁究竟新一屆嘅民間特首會係邊個呢?

發哥上位,劉華連任,定係為咗運動俾人拘捕嘅何詩詩會成為第一任民間女特首?

發哥政綱:搵少啲唔係問題。

劉德華政綱:今時今日咁嘅服務態度係唔夠㗎!

何韻詩政綱:能成為特首大概總帶着愛。



鍾意就快D Share啦!