掃呢頁CODE去手機

2014年12月19日 星期五

[忽然1周 - 1012] 劉思希 S之傳人 劉思希,MW,




媽咪姐

劉思希 S之傳人

15歲入行做 model、 26歲選港姐嘅劉思希,最近擔任工展小姐評審,仲教一班工展小姐儀態同行騷,「要識得用盆骨行,行嘅時候要記住我好 S、我好 S, pat pat就會好自然郁。唔係叫你刻意好姣咁行,當你真正識得用盆骨行嘅時候,咁就好 S。」思希教佢哋扭完 pat pat後,就叫佢哋大膽啲露腿,佢捉住個工展小姐話:「唔好孤寒呀!伸出去,有幾出得幾出,選美最緊要引到班評判!」

呢個勾人速成班,足足講解咗成三粒鐘,媽咪姐真係好佩服思希不停講,連水都唔使飲啖。不過唔知呢班工展小姐吸收到幾多呢?

平日見劉思希拍劇多,估唔到佢教人做 model都掂。親身落場示範騷腿,唔係齋 talk!

喺寒風之中,劉思希(中)都露對長腿去工展小姐初選,以免被比

下去。呢啲咪身教囉!



鍾意就快D Share啦!