網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月29日 星期一

沈震軒處男發綺夢:成日夢到君馨! 沈震軒,王君馨,君馨,




Sammy話自己成日發夢見到君馨(右),仲要係綺夢,唔係嘛?

next 1/1 pre

唔好誤會,喺劇入面咋!

next 1/1 pre

飾演女同學嘅陳華鑫(左)要比堅尼上陣,落水救Sammy。

next 1/1 pre

衣着上好大對比。

next 1/1 pre

凍到咁,陳華鑫(右)、陳潔玲仲要着比堅尼。

next 1/1 pre

幾專業!

next 1/1 pre

王君馨 (資料圖片)

next 1/1 pre

沈震軒(Sammy)、陳華鑫(Gloria)及陳潔玲等於荃灣沙灘拍攝無綫劇集《性在有情》的遇溺戲份。劇情講述飾演戇直男教師的Sammy不慎遇溺,被僅穿三點式的Gloria落水營救及施以人工呼吸,可謂艷福無邊!而其他女演員如陳潔玲及鍾麗等則無懼寒冷天氣,即場興起大玩沙灘排球,畫面相當養眼!

畀文言文考起

要於嚴冬濕身示人的Sammy自爆出動保鮮紙及潛水衣「包到實」上陣。他又稱戥同場性感亮相的女演員慘。現場美女如雲,問到與她們對戲的Sammy會否擔心不慎觸及對方重要部位而感尷尬?他大方地說:「我百無禁忌架喇!(拍性感場口益你?)唔係,套劇話題不嬲好爆,我好期待!」而與王君馨飾演一對的Sammy搞笑大爆會經常發「綺夢」:「君馨喺劇入面好需要sex。(同你有咩大膽場口?)我扮演處男,仲好似『唐僧』咁,係女校唯一嘅男教師,我會成日夢到君馨。(綺夢?)係呀!」他又直言為演活教師角色而做足準備:「我喺套劇要成日吟詩同講文言文,我上網查晒同背晒,好難!」



鍾意就快D Share啦!