掃呢頁CODE去手機

2015年2月2日 星期一

《今晚睇李》輪住爆!蕭正楠自爆與翠如同居 翠如,蕭正楠,黃翠如,




李思捷嘅節目今晚首播,蕭正楠就親口講話同翠如BB同居幫李思捷打響頭炮,果然夠晒好兄弟。

next 1/1 pre

李思捷仲自爆話2015冇上過陳雅倫張床,咁之前呢?真係令人想入非非。

next 1/1 pre

李思捷(左二)首集請來吳君如(左三)、劉浩龍(左一)、姜皓文(左四)、蔡瀚億(左五)及單立文做嘉賓。(資料圖片)

next 1/1 pre

四位靚仔HIGH爆跳舞。

next 1/1 pre

李思捷認真黑仔,整到成頭都係蛋汁!

next 1/1 pre

節目尾聲由杜德偉大唱快歌《脫掉》。

next 1/1 pre

由藝員李思捷主持的節目《今晚睇李》剛剛首播,將美式清談及綜藝節目形式搬到香港公仔箱,首集請來吳君如、劉浩龍、姜皓文及蔡瀚億上節目宣傳賀歲片,眾男更比賽跳舞,分別演繹急尿、急大便及背脊痕的舞步,搞笑之餘卻略為不雅。

李思捷自爆2015冇上過陳雅倫張床

其後蕭正楠(Edwin)與李思捷玩「堅定流」遊戲,兩男互問尖銳問題,而事先他們需要選擇講真話還是假話,思捷先出招:「你有冇睇過AV?」選擇講真話的Edwin笑說:「今日冇!」Edwin則問思捷:「你有冇上過陳雅倫張床?」選擇講真話的思捷大為尷尬,並說:「2015年冇!」思捷再問Edwin跟女友黃翠如是否同居,選擇講假話的Edwin窒咗一窒,諗一諗先至答:「係,同居咗好耐!」雖然蕭正楠事先講明係假話,不過親口講話同翠如BB同居,現場觀眾亦甚為開心拍爛手掌!其後翠如與黃智雯出場,與思捷、Edwin大玩生熟雞蛋扑頭遊戲,最黑仔的思捷被掟到成頭蛋汁。

到最後杜德偉在節目中大唱快歌《脫掉》,多位身穿泳衣的女Dancer伴舞狂扭,場面香艷!

鍾意就快D Share啦!