掃呢頁CODE去手機

2015年2月2日 星期一

廣州勁歌王混戰 吳若希42吋長腿秒殺Kay BB Kay,吳若希,謝安琪,




吳若希(左)晒42吋長腿,輕易秒殺KAY的密實LOOK。

next 1/1 pre

薛凱琪腳都唔見埋。

next 1/1 pre

吳若希坐低時按實條裙,真係小心。

next 1/1 pre

鍾舒祺(左)同鍾舒漫兩姊妹齊齊晒腿。

next 1/1 pre

就嚟做人妻的Ella都唔吝嗇身材晒美腿。

next 1/1 pre

kay就透視條腰。

next 1/1 pre

as one姊姊花

next 1/1 pre

連詩雅情人節在工作中度過。

next 1/1 pre

昨晚於廣州舉行的《第十屆勁歌王金曲金榜年度音樂盛典》演變成長腿戰場。吳若希(Jinny)露42吋長腿「吋」爆「長腿姐姐」連詩雅(Shiga),穿上露肩連身短裙的Jinny憑《越難越愛》勇奪「我最喜愛歌曲大獎」及「粵語金曲獎」,受訪時更意外露出黑色打底褲。她否認曾食安眠藥為情自殺:「唔係為前男友自殺,當時小腹生水瘤、把聲有問題、又有情緒病同失眠,食咗十幾粒,大家唔好亂食呀!」她又否認與富商王弼燮玩忘年戀,話要跟對方致歉,又坦言恨桃花:「冇人追呀!嚇走晒啦,朋友都被起底唔敢搵我!我平時講嘢大聲又玩得癲,可能令人唔鍾意,真係要收斂啲,唔想得罪人!」而Shiga則表示情人節在工作中度過,到新年會放假回家拜年,揚言婚後才會帶男友回家。

謝安琪透視裝撼官恩娜

而同場的「榮譽女神」謝安琪(Kay)收起美腿,使出透視誘惑硬撼同是就快做人妻的官恩娜(Ella)!Kay在頒獎禮中成為「勁歌后」,她感謝大會在過去十年的支持:「2015係我入行十年,同大會頒獎禮一樣係十年,年年我都有嚟,畀咗好多肯定我!」她又稱會舉行巡唱:「未知喺邊開始,等公司去傾。」最近她忙拍無綫新劇《殭》,拍至5月底會再到荷蘭拍三至四星期,對於拍劇難免有是非,她說:「冇喎,我哋工作得好愉快!」而同樣騷索腿的Ella對婚期三緘其口:「差唔多會同大家分享,始終雙方家人都好低調!(情人節當日?)遲啲大家就知,愈近壓力就愈大,已經準備好晒!」她直言不會未婚生子:「我知好多人生咗先結婚,不過我會一步一步嚟,咁大個人唔會有意外。」

As One美腿鬥鍾舒漫姊妹花

而As One亦派出兩人騷美腿大鬥「鍾氏姊妹花」鍾舒漫(Sherman)及鍾舒祺,Sherman指最近與妹妹為《SS14》製作了終極喪版MV放上網:「容祖兒都Forward出嚟讚,Joey有WhatsApp我讚我哋Idea好,要Keep住再做好啲!(好事近?)未有耐!」而缺席的Joey亦勇奪「我最喜愛歌手大獎」。

鍾意就快D Share啦!