掃呢頁CODE去手機

2015年2月1日 星期日

梁思浩為藝人搞善終基金 樂意幫忙大咪哥後事 梁思浩,思浩,何家駒,大咪,




梁思浩為藝人搞善終基金 樂意幫忙大咪哥後事

2015-02-01 16:37:00



梁思浩最近申請緊一個藝人善終基金。

梁思浩、莊思敏同妹妹莊思明今日喺油麻地一間社區中心,向大約五百位長者派發寒衣、福米、餅乾等等。佢哋透露事前有捐錢,以表心意,思浩話佢自己捐咗五位數字嘅善款,最近亦都申請緊一個藝人善終基金,佢話:「由羅君左離開,到大咪哥(何家駒),佢喺前半生拍嘢,之後無兒無女,係激發到我去做,我做《怪談》咁耐,認識唔少殯儀業嘅人,佢哋話可以收低過半價。」大咪哥嘅後事,由曹查理幫手處理,思浩表示如果有需要可搵佢幫手。

對於有周刊指莊思敏擁有價值二億嘅獨立屋,佢即刻否認,呢個物業係家人所持有﹖莊思敏話:「係呀,但屋企嘢唔想提太多,我不嬲同屋企人住。」





莊思敏話一向都係同屋企人住。



(攝影:黃曉妍)

鍾意就快D Share啦!