掃呢頁CODE去手機

2015年3月25日 星期三

呻入行28年收入少 麥包做埋水貨客 麥包,麥長青,





其他影片:>>






麥包否認借財務做生意,但佢就坦言拍劇搵唔到食,唯有靠搞下生意,過往麥包都有投資過唔少生意,不過最終都係損手收場。入行廿八年嘅麥包,拍劇收入唔多,唯有靠埋跑夜場幫補,有傳麥包搵中介公司預支騷錢,去冚生意輸左嘅錢。麥包話每次到要公司安排,太被動,所以寧願搞下生意!

麥包話︰「點解我鍾意做生意,就因為主動啲進取啲。」麥包指要諗其他方法賺錢,但佢亦都沒有埋怨TVB。麥包話︰「公司對我好好,我一直都好感恩!無TVB亦冇今日嘅我」不過無綫藝人眾多,麥包只能接受公司安排,佢話︰「我地又唔係一線,公司又唔係下下有嘢比你拍,又控制唔到,我地一家人都要食飯架!」
鍾意就快D Share啦!