掃呢頁CODE去手機

2015年3月25日 星期三

喪過齊昕 自殘衞詩雅生擒黃曉明 [FACE - 409] 曉明,衞詩,齊昕,梁齊昕,黃曉明,MF,



•做道友兼精神病人嘅衞詩雅,雖然喺《暴瘋語》戲份唔算多,但勝在夠搶!為咗揣摩精神病人嘅神情動作,詩雅專登去精神科病房觀察咗幾日,非常專業!#衞詩雅#道友 look

貼圖區

喪過齊昕 自殘衞詩雅生擒黃曉明

黃曉明同 Angelababy打風打唔甩,兩人不時在微博貼相晒恩愛, sweet爆!

海綿蛋糕對女友一條心,原來在新戲《暴瘋語》入面亦一樣,飾演精神科醫生的黃曉明,面對有自殘傾向、喪過齊昕的病人衞詩雅生擒挑逗都冇出軌,不過戲中女友薛凱琪都係放心唔落,成日想迫婚箍實荀盤!

咦,呢個角色設定係咪參考 Baby㗎?

詩雅呢個喪 look要佢素顏再搽皺紋水,令皮膚睇落又乾又老,加埋對超勁黑眼圈,成個吸毒道友樣出晒嚟!膊頭位嘅紋身亦用咗半日時間畫,好花心機!

《蘋果日報》圖片

詩雅飾演嘅精神病者,好容易會以為對方愛上自己,佢以為主診醫生黃曉明鍾意佢,所以捉住佢隻手。

詩雅騎上黃曉明身上,咁啱俾薛凱琪撞破,令薛凱琪一度誤會男友偷食。#挑逗#黃曉明

飾演黃曉明女友的薛凱琪,同監製爾冬陞喺《早熟》合作過,所以好快答應接拍《暴瘋語》。#正印#薛凱琪

身為劉青雲(右)主診醫生的黃曉明(左),唔理其他人反對,堅持俾劉青雲出院重新投入社會。

劉青雲扮演精神病人入型入格,戲中佢殺咗自己老婆葉璇後自殺不遂,被判入精神病院。#精神病#影帝演技

鍾意就快D Share啦!