掃呢頁CODE去手機

2015年3月25日 星期三

2揀 1 搶仔決裂 齊昕同學變情敵 [FACE - 409] 齊昕,梁齊昕,MF,



13/3齊昕、 Michael跟 Queenie同為大學同學,只是比齊昕早一年畢業返港的 Michael和 Queenie,竟然在回港後撻着,早前便被本刊拍得兩人在公司樓下密密傾。

真面目

2揀 1 搶仔決裂 齊昕同學變情敵

特首 23歲女梁齊昕近月成為香港風頭人物,𠝹手傷腳迷住出活動再加報警求助再呆企露台,齊昕新聞次次新鮮,搞到 689要專登開記招求大家畀空間等患病齊昕康復。

齊昕情緒出問題,似乎跟情字有關。據知齊昕專程停學回港箍煲,才驚覺原來第三者係大學同學,亦即上期《 FACE》拍得 Michael(方海鍵)在公司樓下密密傾的那位女伴 Queenie;到上週四( 19日),本刊再發現 Michael夜蒲老蘭兼又有新女伴。前度風流,難怪齊昕在 ig留言要出走離開傷心地。







原本在英國名校倫敦政治學院讀法律的齊昕,有傳她專登停學回港箍煲。原來早有跟男友 Michael結婚打算的齊昕,除因特首夫婦嫌棄 Michael不是名門富家子而極力反對外,早齊昕一年畢業回港的 Michael,原來已跟另一大學同學 Queenie Ng(伍綺華)互生情愫,亦令齊昕戀情告吹!

齊昕曾公開感激 Michael為自己所犧牲的一切,可惜此情不再,齊昕亦大受打擊。網上圖片

週一( 27日)齊昕上載了一張手拖手走向夕陽的照片,又稱「 ALWAYS here for you.」似乎人去心仍在。網上圖片

網上圖片

密蒲老蘭

上週二( 17日)齊昕忽然自爆,話俾阿媽侮辱兼虐打,又 call白車到禮賓府,更試過在露台呆企,情緒似乎好大起伏。《蘋果日報》圖片

早前,本刊率先踢爆 Michael跟女友 Queenie在公司樓下甜蜜吹水,二人工作期間仍不忘午間小聚好恩愛,據知 Queenie跟 Michael同年畢業回港後撻着,而齊昕得知第三者竟為同學 Queenie後大受打擊,於是極速停學回港,但心已變的 Michael始終不肯回頭。

Michael有能力叫特首女齊昕神魂癲倒,當然亦別具吸引力。上週四( 19日)本刊再發現喜愛夜蒲的 Michael再次於蘭桂坊活動,當晚她約了另一位容貌清秀、穿着白色短裙加黑絲的 OL一齊飲啤酒食漢堡包,期間二人言談甚歡好開心,飲飽食醉後更結伴離去。

失望離港

前度風流,週一( 23日)失望齊昕終於離開香港傷心地,但字裏行間似對前度男友念念不忘寫道:「 Gone, But never gone…… I love u guys so much!」、「 Always here for you.」希望齊昕快啲放低舊情啦, 23歲女外面大個森林等你呀!

19/3 7日會 2女

一齊隊酒

雖有女友 Queenie,但 Michael身邊仍好多女伴,上週四( 19日)便約埋一長髮 OL齊齊到老蘭飲啤酒。

大啖食包

之後再嗌漢堡包食,長髮 OL同 Michael一人一個包,又唔怕大啖食包俾對方見到。

益埋阿婆

食食吓,忽然有阿婆問 Michael攞薯條食, Michael亦大方成盒畀晒阿婆。

結伴走人

飲飽食醉, Michael同長髮 OL一齊走,去邊有冇下場就要問佢先知啦。

ig透露行蹤

自從齊昕宣布離家出走,連日來都有 update ig,報平安叫朋友唔使擔心,又貼上機艙照片,意指已離開香港,又暗示朋友們可找到她,但未有透露去向。

坐飛機

網上圖片

週一凌晨,齊昕放了一張在機艙拍攝的照片,熒幕上看到飛機離開香港的模擬畫面,桌上有本特區護照和黑色袋,齊昕附註「有緣再見」及連結「我是中國人」,相信已離開香港,但沒有註明目的地。

為朋友

網上圖片

上週六她上載一幅文字圖,內容是:「你可能不知道…但我這樣做是想確保你沒事!」文中的「你」是指誰就不得而知。

要自由

網上圖片

離港前她化了濃妝微笑,寫着「 Freedom= Happiness」及飛機貼圖,早已暗示獲得自由而開心,並且將要離港。

鍾意就快D Share啦!