掃呢頁CODE去手機

2015年3月7日 星期六

蔣雅文人在台灣「我需要生活空間」 蔣雅文,




蔣雅文人在台灣「我需要生活空間」



其他影片:>>






蔣雅文人在台灣:我需要生活空間

【《蘋果》台北專訪】

走過浮華大地,二月份的台北還很冷,呼吸一口微涼的空氣,前英皇小花蔣雅文(Mandy)打着哆嗦走在自家服飾店樓下的小巷,細碎輕鬆的步伐,那份閒適由心而發。當年退出香港娛樂圈後移居台灣,覺得有選擇是種幸福,去年成為台灣媳婦。她以「嫁人」來比喻有意移民台灣的人,「冇人係完美,如果可以包容,結婚都係一件好事」。

去到台北中山捷運站附近赤峰街,蔣雅文與丈夫朱經雄新開的時裝精品店。小店位於一幢老舊的建築物內,有着格調跟品味,看得到夫婦倆為這間新店花了不少心思。Mandy站在店前笑臉迎賓,老公帶點害羞在不遠處打點。踏進三十二歲的Mandy今年元旦宣佈成為朱太,她在店內接受本報專訪時,不時斜眼甜笑偷望正整理店面的朱先生。



■蔣雅文早前在台北大同區赤峰街接受本報專訪,她開心蹦跳地讓記者拍照。攝影:陳慧安



■蔣雅文跟丈夫朱經雄合營服飾店,在台北打拼。



■Mandy的Ferment Store位於中山捷運站附近的一幢舊房子。

「要包容缺點」

近日台灣成為香港移民的熱門地,七年前早着先機移居台灣的Mandy,當年是想有更大的生活空間,她說:「我需要生活空間,所以無論一個或者自己有另一半,我覺得生活或工作嘅空間唔可以屈質。人連空間都唔夠,會扼殺咗好多可能性同創造力。台灣嘅空間同空氣,比較接近我嚮往嘅生活。」人在異鄉要從新適應生活,最難捱的時候Mandy亦沒有考慮回港:「返香港唔代表唔辛苦,只不過你選擇邊種(辛苦),A餐定B餐。我都覺自己好幸運,有時一個人未必係上天畀咗啲乜嘢你,而係佢畀你選擇,我覺得一個人只要有選擇餘地,就係一件好幸福嘅事。當年我可以揀嚟台灣,就算揀錯,至少你當初有得揀,點都好過冇得揀。我選擇呢度,退居幕後冇咁多注意力,行出街冇人認得。」這個就是Mandy當年拋棄五光十色娛樂圈的原因。

Mandy以過來人身份鼓勵有意來台灣闖的香港人,她說:「當然你旅行嘅時候見到好多優點,但(台灣)亦有好多要包容嘅地方,就好似嫁人咁,冇一個人會完美,佢嘅缺點你都可以包容,結婚都係一件好事。」



■Mandy親力親為,打理店舖大小事。



■Mandy負責設計女裝,而丈夫則負責男裝。

互聯網圖片





如今看來輕鬆適應台灣生活的Mandy,來台時也曾碰過釘,當年她以工作證居留,每年都要續證,她說:「工作要達到一個門檻至續簽畀你,台灣係一個幾保護自己人嘅地方,佢哋會睇你嘅經濟效益同貢獻。頭兩年好辛苦,好似條條路都唔通,之後慣咗又好似冇嘢。」她以自己開舖賣衫為例,台灣會比香港勝一籌:「兩地開舖嘅成本差唔多,不過台灣可以運用嘅空間大好多,放產品多啲,客人選擇多咗,返嚟嘅資金都會快啲,機會同效率都大啲。」

分析兩地差異

台北的繁榮生活,其實與香港甚似,不過當然可以選擇,遷往台北以外的地方,雖少一點繁囂,卻多一點悠閒,Mandy說:「台北𠵱家房價都幾高,好多年輕人都買唔起樓,同香港好似,租金亦都唔低,但你可以揀。想接近香港生活,要繁榮啲、五光十色啲嘅,你畀多啲租,就可以過到你想要嘅生活。或者你覺得唔需要,只係想簡簡單單,身邊只要有街市,生活需要嘅地方就OK,你可以去到花蓮、台東。香港就算偏遠地方租金都唔會差好遠,台灣優點係有各種價錢選擇畀你去揀。」

訪問後,Mandy與朱先生在露台讓攝影師拍照,娛圈出身的Mandy應付自如,老公就一直靦腆從旁配合。Mandy獨個走在樓下的小巷悠然自得,讓人體會到「空間」當中的深層意義。

採訪:顏英儀



■Mandy妹妹亦在台灣幫姊姊打點時裝店。互聯網圖片



■多年前Mandy到台灣與友人合資開服飾店和咖啡店。

互聯網圖片

鍾意就快D Share啦!