掃呢頁CODE去手機

2015年3月29日 星期日

林漪淇郭少芸徐榮寸爆回應不和傳聞 林漪,郭少芸,



郭少芸(左起)、林漪娸及徐榮主動坐低畀記者「逼供」。

next 1/1 pre

三人回應不和傳聞時,有講有笑,妙語連珠。

next 1/1 pre

徐榮解釋林漪娸因為自己帶飯盒同要午睡先至冇一齊食飯。

next 1/1 pre

郭少芸(左)與林漪娸一同出席活動,兩人表現老友。

next 1/1 pre

劉丹

next 1/1 pre

《愛‧回家》快將收爐,大家表示將來會約食飯聚一聚。

next 1/1 pre

無綫處境劇《愛‧回家》一眾演員到灣仔出席嘉年華活動,被傳不和的林漪娸、郭少芸及徐榮全程有傾有講粉碎傳聞。三人接受訪問時有備而來,徐榮甫坐下即謂:「逼供喇。」

解釋點解唔一齊食飯

被指因拍戲「交行貨」等等而傳被杯葛的林漪娸笑謂:「拍咗3年依家先有新聞,但如果要傳想傳緋聞多啲囉,徐榮好nice,成日照顧我,黎諾懿就比較照顧郭少芸,個個有人錫。」徐榮補充:「漪娸姐唔同我哋一齊放飯,係因為佢自己帶飯盒,而且要養生午睡。」

當幫手谷收視

對於林漪娸「交行貨」,郭少芸打趣:「大家都係啦,唔使特別講。」當事人則補充:「觀眾眼睛雪亮嘅,惟有當幫手谷收視囉,不過一套傳達正能量嘅電視劇,唔應該抹黑佢。」

未接通知演另一套處境劇

該劇將於800集收爐,未能超越當年《真情》成績,對此徐榮說:「半年前已決定,大家當然有唔捨得,點都會約食飯。」林漪娸則贊成「見好就收」,且揚言收視一直企穩23、4點,絕對不是腰斬。有指眾人有可能接演另一處境劇,三位異口同聲表示暫未接獲相關通知。

鍾意就快D Share啦!