掃呢頁CODE去手機

2015年3月3日 星期二

Gigi改名有寓意 高妹Sofia開眼萌爆



其他影片:>>






【影片更新】

早排Gigi就喺微博po出混血B女嘅眯眼相,依家又有新相睇喇。喺最新發相中,除咗有同老公Sergio嘅溫馨抱B相外,仲見到呢位混血靚B女嘅開眼相。眼睛大大似媽媽,同時望落鬼鬼哋,真係cute爆!

呢位高妹


小公主重6.6磅,Gigi更加形容係「食得,瞓得」,而且每兩個鐘就要飲人奶,但食飽飽後很快便變身成「睡公主」,非常乖巧。靚媽仲表示見到B女出世嘅一刻,已經將所有痛楚拋於腦後:「她出來的時候喊得好大聲,但姑娘將她抱到我手中時,她卻立即停下來還眼仔碌碌望住我,那一刻,我和老公都感動得無法言語。」

原來B女已經有英文名,叫Sofia,係西班牙女孩常用名字,帶有「智慧」嘅意思,個名由Gigi同老公Sergio一齊改。至於中文名字呢,Gigi笑言:「仲未有時間諗,都係先改好Daddy個中文名先啦,哈哈!」

鍾意就快D Share啦!