掃呢頁CODE去手機

2015年3月3日 星期二

「我們受夠了!」 劉導演記招鬧爆齊昕 齊昕,梁齊昕,




之前齊昕講過想拍戲,更有傳佢將會拍三級片導演劉俊輝嘅《男極探射燈》,幾十萬訂金都收埋,仲話只要唔露點,拍床戲都冇問題。但係,劉導演突然於今日4點喺尖沙嘴開記招,勁鬧齊昕,仲發咗篇成2千字嘅聲明。

劉導表示,佢代表忍咗好耐嘅全劇組同演員道出心聲:「我們好困擾」同「我們受夠了」!因為齊昕個人問題而令電影波折重重,例如於首次記者會詐病甩底,「令情況完全失控,我哋電影公司亦大失預算無所適從」,再加上「梁小姐」冇再出席電影籌備會議,令到電影無法於本月8日開鏡。

聲明寫道:「始終拍一套電影,全體劇組演員加埋有幾十人,劇組,演員,機器早就book哂期落晒訂,依家因為呢個問題,全部人嘅預算打亂晒,我哋電影公司亦損失達七位數字嘅金額。」

劉導演話摸唔透齊昕想點,例如缺席電影會,但又喺李逸朗演唱會話想約埋一齊排戲,但喺電話度又對拍戲事宜隻字不提,反反覆覆,令劉導覺得難以理解。

劉導最後表示,要透過傳媒先知「梁齊昕小姐因為種種問題決定唔怕,亦有報導指特首俾錢買返梁小姐嘅合約」。
鍾意就快D Share啦!