掃呢頁CODE去手機

2015年5月17日 星期日

朱慧敏難忍偷食 婚禮無期 朱慧敏,



《好報》獨家踢爆前EO2成員彭懷安(Eddie)背未婚妻朱慧敏午夜偷嗒「長腿G.E.M.」後,成為全城熱話!二人原本定於明年拉埋天窗,但最後到底會「婚」定「分」呢?朱慧敏前晚忍痛為《愛.回家》開工,嬲爆揚言:「我個人希望延遲(婚期)!」為此更不惜多付酒席錢!而Eddie昨晚現身時表示已獲未婚妻原諒,稱一切以朱慧敏行先!

朱慧敏承認與Eddie冷戰一個月,更因對方的偷食報道而失眠。

Eddie表示與朱慧敏因婚禮事宜未達成共識,需要抓緊時間溝通。

朱慧敏拍《愛.回家》時表情多多,不時伸脷兼笑住揮手。

前EO2成員Eddie被《好報》獨家踢爆偷嗒索女「長腿G.E.M.」陳惠敏後,雖然他前日在Facebook及微博向「老婆」認錯,但朱慧敏明顯未下氣,前晚在堅尼地城拍攝無綫處境劇《愛.回家》時,先含淚指Eddie非「初犯」:「類似嘅事已經唔係第一次發生!」問到此事會否影響婚期?她揚言就算要多付錢都希望延遲婚期:「一定會(影響到)o架原本打算年頭結,一直未公布日子,我個人希望延遲!呢件事畀到我哋磨練同成長嘅機會,我希望朝住開花結果為目標。」至於延遲酒席要額外付錢?怒氣未消的她嬲爆說:「唔理得咁多」

朱慧敏又自爆得悉事件後即失眠,與Eddie已「失聯」一個月,坦認正冷戰中:「我哋一個月冇聯絡,但唔關今次事,係我哋有問題出現,畀啲時間我!(你哋一齊住?)不嬲唔係,冇見面!但日子都係咁過,唔係世界末日嚟,睇吓佢點回應!(有冇一刻打算取消婚事?)我依家答唔到你。(接受對方網上道歉?)答唔到你。(當晚佢有同你交代行蹤?)有話去應酬,但細節冇講,我畀佢自由度好大。」她並無明確表示想取消婚事,據知經一晚調整心情後,昨日接受本報電話訪問時說:「心情平復咗,有新決定再同大家講!」

「唔覺佢對我不忠」

雖然朱慧敏為了Eddie「偷食」一事冇覺好瞓,但她仍不忘為未婚夫講好說話,大讚Eddie是好人,一直都信任他:「彭懷安係一個好人,佢心地善良,可能有時冇諗咁多,佢想送個女仔返屋企,我唔覺佢係會對我不忠或者越軌,呢方面我信佢,只係有事情要出嚟回應,避免誤會。」又坦言曾叮囑Eddie要避忌,自稱好信真憑實據:「除非睇到好激烈或親熱啲片或相,就可能OK Bye Bye!(叫Eddie出嚟交代?)我唔會,如果佢成熟會自己出嚟。其實做錯唔緊要,做人要有責任心。如果有咩就避、關電話,Sorry,not my style!」

「唔係第一次送人返屋企」

另外,Eddie昨晚約8時許拖住外娚仔現身大埔,遇上記者亦願停下受訪,問到心情如何?他說:「要同Queenie(朱慧敏)溝通吓,有聯絡過,要同佢解決我哋之間嘅問題先,已經唔係講緊今次事件,係同佢婚禮上嘅問題,因為未有共識,需要時間諗吓。(同佢有一個月冇聯絡?)係!」Eddie承認已獲女友原諒,並已向對方解釋事件:「不過解釋之前佢已經信任我,總之同佢溝通之後會畀個答覆大家。(佢話你已經唔係第一次!)我真係唔係第一次送人返屋企,主要係同女友交代,等佢安心,亦冇喺人哋屋企過夜!」他更承諾以後不送女性朋友回家以避嫌,向女友派定心丸!

談到朱慧敏表示婚禮將押後,Eddie表示雙方會按目標行事,因雙方已有一個月沒有聯絡,故也會抓緊時間:「之後係點就任由佢點做點講,我一心朝住結婚方向。(驚唔驚唔知延到幾時?)所以我要盡快溝通,都要知佢想我點做,我都諗緊溝通內容,短期內會同Queenie見面。」問到事發後有否與「小三」聯絡?Eddie冷笑一會說:「其實同佢唔係好熟,都冇同佢聯絡。(個女仔喺網上話畀人誤會!)我都唔講佢,依家只係專注喺女友度,同埋我以後都會小心啲!」

朱慧敏承認與Eddie冷戰一個月,更因對方的偷食報道而失眠。

Eddie表示與朱慧敏因婚禮事宜未達成共識,需要抓緊時間溝通。

朱慧敏拍《愛.回家》時表情多多,不時伸脷兼笑住揮手。

鍾意就快D Share啦!