掃呢頁CODE去手機

2015年5月17日 星期日

傅穎認有心儀對象 呻冇時間拍拖 傅穎,



傅穎認有追求者,更透露自己有心儀對象。

next 1/1 pre

不過傅穎就呻冇時間拍拖。

next 1/1 pre

傅穎透露夢想嘅婚禮愈簡單愈好。

next 1/1 pre

傅穎與寧浩然(左)及杜俊澤(右)影婚紗相。

next 1/1 pre

傅穎透露喺劇中成日都要同杜俊澤嗌交。

next 1/1 pre

傅穎同杜俊澤都幾襯呀!

next 1/1 pre

場面唯美!

next 1/1 pre

仲要抱起新娘o添!

next 1/1 pre

傅穎戀愛唔睇物質條件,認為兩個人一齊開心最緊要。

next 1/1 pre

傅穎

next 1/1 pre

傅穎(Theresa)近來忙於在內地拍劇集《望夫成龍》,早前更傳出她秘婚的謠言,不過她已經否認,而近日她就在微信大晒婚紗照,原來亦是劇照。Theresa透露夢想的婚禮愈簡單愈好,她笑說:「我都諗過個畫面,婚禮喺一個小島搞,只係請家人同最好朋友出席。」單身的她被問到感情事時,她承認有追求者,也有鍾意的對象。

開心重要過物質

追問Theresa鍾意的對象是圈中人還是圈外人,她笑說:「畀啲空間我。」她坦言這個年紀拍拖好正常,但目前忙拍劇,更反問:「點拍拖啫?」問近年長居內地的她可有富二代追求,她說:「冇,呢兩年喺內地都係拍劇,大部分時間都喺劇組,雖然都有識朋友,但我唔會特登了解人哋係咪富二代。」劇中的Theresa與老公經常為錢嘈交,現實世界裏的她則追求簡單生活:「錢夠用就OK,唔一定要賺好多錢,兩個人一齊最緊要開心,而唔係睇物質條件。」

不停嗌咬要抖抖

Theresa透露《望》劇於六月初煞科,她想稍作休息,因為拍該劇消耗了很多氣力。她說:「因為我同劇中飾演老公嘅杜俊澤要不停咁嗌交,成套劇我百幾場戲,一半以上我都要大聲咁嗌交,把聲都嗌到『拆』晒,所以成日要食喉糖、煲羅漢果水飲。除咗嗌交,我仲有打交戲,推推撞撞,甚至抽板櫈,所以拍完我真係想抖吓。」

鍾意就快D Share啦!