掃呢頁CODE去手機

2015年6月23日 星期二

陳婉衡5吋事業線「Big」走同場Game Girls 陳婉衡,



貴為「新咪神」,陳婉衡一身「Big」爆造型真係冇得輸!

next 1/1 pre

佢仲自爆話單身喎!

next 1/1 pre

我就嚟抖唔到氣……

next 1/1 pre

佢話今日已經盡量演繹得Dark啲,係,個眼妝真係好Dark。

next 1/1 pre

夠喇,唔好再夾喇!

next 1/1 pre

就係咁,其他game girls就畀陳婉衡「Big」走咗。

next 1/1 pre

近期被封為「新咪神」的TVB主播陳婉衡(Alycia)以Cosplay小丑女造型出席《香港動漫電玩節》記者會,她化上Smokey Eyes及紅唇妝,但亮點絕對是服裝心口開窿,其35E驕人胸器盡現,大騷5吋深坑,成功Big走同場的性感Game Girls!提到有關身材的問題,Alycia更緊張得面紅心口又紅!

問到是否覺得造型很性感?她說:「都性感!因為個故事角色係咁,但好安全呀,我黐晒膠紙,又有nude bra,最開心係第一次正式Cosplay。之前見到人玩,但自己搵唔到原因去做,就算萬聖節都冇試過全妝!今次我演呢個係小丑女友,係奸角,已經盡量演繹得Dark啲。」

問到會否介意外間只注意其身材?她說:「工作需要係ok,平時我打扮都唔會性感。(接受行泳衣、內衣騷?)都ok,件事係合理,但依家未有客户搵我。(男友介意你咁性感?)依家冇拍拖,就算有,相信佢都會接受我係工作需要。」

鍾意就快D Share啦!