掃呢頁CODE去手機

2015年8月22日 星期六

奇蹟出現 艾威好友送二百萬救命 艾威,





其他影片:>>






艾威冇工作,老婆個病又使好多錢,生活絕對艱難!  當日艾威接受訪問嘅時候,佢仲笑住回答,但查實艾威個陣已經準備打算賣埋層樓!

艾威話︰「真實嘅情況其實比我透露嘅壞好多倍,我真係有一個打算將層樓按咗佢,自己計過條數要兩百萬先解決問題。竟然有一個30幾年冇見嘅朋友,無條件送兩百萬比我。」最令艾威估唔到,就係呢位朋友平時都冇點約埋一齊食飯,無啦啦送上二百萬,仲要唔使還喎,唔好話係你,連艾威都覺得唔好意思收。不過呢位朋友都繼續堅持要艾威收。雖然唔使艾威還錢,但就有一個條件,艾威話︰「佢講咗如果我有能力唔需要還,到我有能力嘅時候,再去幫其他人。」

面對艱難,艾威仍然相信會有奇蹟出現,佢仲借呢個機會,同一眾港視嘅戰友打氣!我哋都希望艾威盡快有工開,等佢快啲可以幫到其他人!

鍾意就快D Share啦!