掃呢頁CODE去手機

2015年8月8日 星期六

伍姑娘自認Open 教敏之床技 嘲對方是「悶棍一條」 伍姑娘,伍詠薇,

敏之(右)和伍姑娘以低V裝上陣,好性感呀!

【太陽報專訊】伍詠薇偕陳敏之姊妹檔性感殺入無綫節目《今晚睇李》「搗亂」,敏之更大爆伍詠薇閨房「密事」指她作風大膽!伍詠薇亦自認Open,反嘲敏之是「悶棍一條」。

文:影視組

伍詠薇(伍姑娘)和陳敏之前晚獲邀到將軍澳電視城,擔任由李思捷主持的無綫節目《今晚睇李》嘉賓,她們更中門大開騷性感,伍姑娘自稱「伍薇娘」為自己打格仔遮掩,令同場的單立文不禁笑說:「你兩個着到咁上我個節目,成何體統?」

老公欠激情

敏之受訪時笑言,今次和伍姑娘是以人妻身份上節目搗亂,更透露會大爆伍姑娘的閨房「密事」:「佢個人比較大膽,思想好開放,我都要請教佢,真係好犀利!(例子?)全部都出唔到街!如果佢開個節目講呢啲嘢,個收視一定高!」但敏之表示未敢學以致用,直認從拍拖到結婚,相處十載的丈夫欠缺激情。

圍埋講「甜古」

而伍姑娘亦早已看透敏之夫妻相處之道,她說:「陳敏之同佢個身形一樣,係悶棍一條!佢哋由拍拖到結婚,我就贈佢哋四個字『細水長流』。敏之呢個妻子內外都保守,不過都係一個賢內助。(你呢?)我就外表Open,內裏都有少少Open雖然我有經驗,但我唔會指導人,如果太多人學識,呢個社會會變得好壞!」她更不諱言直認喜歡與男士大談有味笑話,認真豪邁!

敏之(左起)、單立文和伍姑娘擺出搞笑甫士。獲敏之讚大膽的伍姑娘笑得開心。
鍾意就快D Share啦!