掃呢頁CODE去手機

2015年8月23日 星期日

陳偉霆直認同阿Sa好耐冇見 阿Sa,陳偉霆,蔡卓妍,



女友與事業,魚與熊掌啊真係。

next 1/1 pre

陳偉霆直認同阿Sa好耐冇見。

next 1/1 pre

但William就話阿Sa都仲係好支持佢。

next 1/1 pre

William落力獻唱。

next 1/1 pre

William出場時,全場掌聲勁熱烈。

next 1/1 pre

兩人演唱時,一度企得好埋架,但完全無交流。

next 1/1 pre

影大合照都分到鬼咁開。

next 1/1 pre

在內地被封為「小鮮肉」的藝人陳偉霆(William)出席於澳門舉行的《英皇娛樂15周年和華麗有約澳門演唱會》,問到是否與女友蔡卓妍(阿Sa)已有一段時間沒有見面?他說:「確實好耐冇見。(感情冇變?)我哋OK,多謝大家關心!」他又坦言一直希望將感情事低調:「尤其係依家工作量大咗,會有更多唔同嘅聲音,所以都想保持低調!」問到是否擔心粉絲呷醋?William則表示是輿論問題:「有好多唔同嘅報道,even香港都有,所以唔好意思,盡量避免想談呢個問題!」提到有指他在內地爆紅後與阿Sa地位逆轉,不再女尊男卑,他說:「呢啲唔答喇。」

問到何時回港發展,William透露在內地的工作已安排到下年年底:「今年我除咗新年假返到嚟三日,間中都返到嚟一、兩次,幾乎冇返過嚟咁滯。」至於可能在內地置業?他謂暫時不會考慮,因為經常要到處飛:「最高紀錄我試過一個月搭咗32次飛機,所以係定居唔到。」

問到如何與阿Sa維繫感情,William說:「多工作量,呢啲機會難得,佢都好支持我!(佢飛多啲嚟搵你?)佢其實都忙,都排滿咗自己嘅時間表。(快啲結婚?)暫時真係未有呢個打算。」他又提到已有一年沒有放假,之前曾向公司攞假,但不成功。

而William之前曾買樓送給母親,問到可時買樓送給女友?他停頓了幾秒後笑說:「我好耐冇返嚟香港,啲問題真係呢,都有小小心驚膽戰!佢自己都有好多層(你送唔同。)咁你問吓佢啦。(冇理由佢開口。)努力啲搵錢先啦。」至於何時買愛巢?他又再想了幾秒才回答:「暫時都係以工作為主先!」

提到早前他被惡搞成內地歌唱比賽《蒙面歌王》的參加者,而評判更指不知道他是誰,William謂不會生氣:「都咁多年,改變唔到就決定唔去改變,大家玩得開心就得!」他又謂除了《12道鋒味2》外,未有機會參加內地真人騷。講到容祖兒曾指參加真人騷似有十個Mani看着自己,因為攝錄機廿四小時監視住,他說:「我ok,拍《12道鋒味》都係24小時,宿舍嗰度都有camera。」

鍾意就快D Share啦!