掃呢頁CODE去手機

2015年9月12日 星期六

袁嘉敏被王晶飛出局 《鴨王2》 新戲三級變2B級 袁嘉敏,鴨王,鴨王2,王晶,

袁嘉敏(資料圖片)

【太陽報專訊】袁嘉敏年前接拍三級片《鴨王》與其他女角不和,電影宣傳期間更以情緒問題為由玩失蹤,難怪王晶本月底開拍續集決定將她狠飛出局,改由唐紫睿(Hazel)、文凱玲(Connie)及鍾采羲(Iris)擔正,而男主角方面繼續力捧何浩文(Dominic),然而《鴨王2》由三級「降Grade」到2B級。

《鴨2》講述「雞鴨戀」,Dominic飾演的男妓周旋在一眾妓女包括Connie之間,戲中所有女角都三點不露,Connie則會有幾場肉搏戲,以大露背及露股色誘眾生。她昨日接受電話訪問時承認:「開始積極操弗,地獄式運動,覺得上圍唔夠大,希望做到效果好啲!例如條腰幼啲、Pat Pat大啲,有葫蘆身形!」談到昨日WhatsApp瘋傳特約演員去試鏡,她說:「我都有收到!咪叫啲朋友試吓囉!其中有兩場戲要同啲特約演激情戲。(介意?)作為演員控制唔到,但相信公司會考慮周詳,不過希望搵個靚仔啲嘅拍我!」而Dominic正為王晶另一新戲趕工,至截稿前未能回覆。

鍾意就快D Share啦!