掃呢頁CODE去手機

2015年9月11日 星期五

「人生贏家」麥明詩全靠拍拖減壓力 麥明詩,



麥明詩年紀輕輕,已有一套人生致勝之道!

next 1/1 pre

成世人唔係淨係得讀書,所以麥明詩選擇拍拖去充實人生經歷。

next 1/1 pre

雖然麥明詩澄清並非年年考第一,但在大家眼中絕對是叻女一名!

next 1/1 pre

大家覺得麥明詩係「長勝將軍」,不過佢話自己都有輸過,就係喺劍橋唔可以拎First Hon畢業。

next 1/1 pre

曾經面對失戀,麥明詩將悲憤化為動力,用讀書去分散注意力。

next 1/1 pre

麥明詩樂於迎接每一個挑戰!

next 1/1 pre

麥明詩(中)在港姐比賽中,以大熱姿態擊敗勁敵龐卓欣(左)及郭嘉文摘后冠,又贏一仗!

next 1/1 pre

麥明詩在劍橋畢業百感交集,苦讀三年終於學有所成。

next 1/1 pre

劍橋每年有多個大大小小的宴會,讓一班學生哥走進大人世界,增加見識。

next 1/1 pre

在女拔讀書時,麥明詩不時開派對,與同學感情要好。

next 1/1 pre

麥明詩小時候經常黐着哥哥玩,長得像個男仔頭,但都試過搽唇膏做花女。

next 1/1 pre

小妮子初長成,悉心打扮參加宴會,學習長大。

next 1/1 pre

被譽為「史上最屈機港姐」的麥明詩(Louisa),掛着「十優狀元」、「劍橋學生」之名參選,以無敵姿態摘取后冠,令「宿敵」龐卓欣屈居亞軍。只有23歲的她,看似已經「由頭贏到落尾」,全因一顆好勝心!談到好勝,她聳聳肩說:「平常人眼中我可能係好勝,不過我唔係唔輸得起,我唔怕失敗,所以我先會勇敢去嘗試!」

愛贏才會拚,Louisa自認享受挑戰:「人生就係不停面對挑戰!」她的人生由不同的目標組成,每踏入一個階段就會給自己一個目標。法律系畢業的她,最叻並非背書,而是計算美滿人生方程式!

失戀化悲憤為讀書

Louisa的成功方程式,男友也是其中一個「X」值。圍繞身邊的緋聞男友非富則貴,近日曝光的正印男友林作(Joe)是牛津畢業生。她認為兩個人拍拖最重要溝通到,並不介意對方是否「有米」,還自爆:「同住屋邨嘅男仔試過,亦都試過同會考麻麻嘅男仔一齊,其實都OK㗎!感覺係最重要,而感覺嚟自溝通!」提到擇偶條件,她希望自己的Mr.Right能給她動力一起進步:「我有一份強烈嘅上進心,會為咗自己嘅夢想,有一份好大嘅動力,呢點係未必每個男仔體諒到。如果佢同我一樣有咁嘅上進心,咁我哋就可以更有默契,仲可以一齊進步!」在劍橋的日子裏,原來拍拖也可以令她成績猛進:「我覺得拍拖同埋學業係相輔相成,劍橋入面嘅男仔都好有上進心,見到佢哋咁勤力,我會諗係咪應該唔好花太多時間上網呢。就算我哋拍拖,都係約9點鐘一齊去圖書館,之後食飯,食完又返圖書館!」即使有時面對失戀,學業行先的Louisa也有調節的方法:「我失戀時可以化悲憤為動力,因為嗰段時間我要靠讀書嚟分散注意力!」

拍拖減壓搵番平衡

對於愛情,Louisa也有個時間表。完成會考後,情竇初開的她才正式拍拖!問到幾時第一次拍拖?她含蓄地笑說:「咁中六、中七時都有啲Puppy Love嘅!」能夠考得10A,全靠她夠專心準備會考:「我都幾識諗,當時會學業行先。考完會考之後,我知道我學業上有着落,咁我咪開始諗拍拖,會考好大壓力,我覺得我要搵番啲嘢平衡!同埋成世人唔可以淨係得讀書,可能拍拖都畀到另一番人生經歷我!」

「人生贏家」Louisa在愛情上一步一步來,最後令她在愛情及學業上取得雙贏。但這種「不敗之軀」不是天生的,好像就讀拔萃女書院的她自小也是成績中等,她說:「其實外界話我年年考第一係誤傳,學校入面係冇排名嘅,只係有個全體學生嘅平均分,我嘅分數只徘徊喺平均分嘅上上下下,尤其小學時成績中等,好少係最高分嗰個!」她笑言上到中學,才有更強的上進心,使成績步入佳境:「可能呢啲上進心就係外界所指嘅好勝」

唔及同學又勁又勤力

直到迎接會考挑戰,Louisa取得人生其中一個輝煌「勝利」。言談之間,她說考10A考得輕鬆,只不過是她每一科成績平均,加上有好的讀書方法和鎮定的考試表現。她笑言當初報考十科,只是因為不想考高考(A-Level):「我冇想像過自己會拎10A,其實我目標只係想拔尖,因為我知我一定考唔到高考㗎喇!尤其我讀理科,聽講香港理科高考係全世界最難。我諗住報十科,可以多一個失手嘅Quota!」之後Louisa在學業上再下一城,入讀英國著名學府劍橋大學,也達成了她的兒時夢想。

「好勝」的她自認也有輸過,被問到輸過甚麼?她說:「Um……一定有輸過,但我驚講出嚟,外界唔覺得呢啲係輸。」追問下,她才答:「可能係大學時冇得拎First Hon(一級榮譽)畢業!」不過,她認為這次輸得心服口服:「大學入面嘅人好勁,有啲好勤力,有啲又勁又勤力!我入到去知道自己唔係呢種材料,所以就唔再將學業睇得咁重!」

受壓封后冇穿冇爛

後來,Louisa在畢業後遇到另一項新挑戰--選港姐。入劍橋大學,要與來自世界各地的精英競爭;但選港姐,競爭對手就只有其餘11位佳麗。正當外界以為Louisa能不費吹灰之力摘后冠,原來她認為選港姐與入劍橋一樣難!她說:「我報劍橋同選港姐,都係我人生中最大壓力嘅階段。」如果將兩件事強行作出比較,她思考良久,才支吾說出:「其實……兩個都難!」她補充:「入劍橋成績好係基本,但仲會睇學生有冇一個敏捷思維。雖然我成績幾好,但我始終對我嘅思維能力冇乜信心,所以我本身都覺得9成入唔到!至於選港姐,我覺得多咗好多外來壓力,例如外界希望我嘅言行可以更有智慧,但我不嬲都唔覺自己係好有智慧嘅人。」最後,Louisa都不負眾望成為港姐冠軍,她最自豪的不是能夠成為第一名,而是可以跨過挑戰:「呢段時間面對好多流言,我最有成功感係可以順順利利度過,依家都冇穿冇爛!」

「想拍戲!任何角色都想做」

外界覺得Louisa「樣樣掂」,但她卻深明人無完美。就像中學時期,她自認只是個讀書機器,不但經常遲到,亦非老師眼中的「好學生」,就連女生最愛的扮靚也不會,她笑說:「當時我覺得,冇乜需要嘅嘢係唔會嘥時間去做,都係讀書啫!返學都係見一班女仔,就算我唔靚都冇乜所謂,所以我都懶去用洗面奶洗面,或者敷Mask保濕,返學時又披頭散髮,其實都幾不修邊幅!哈哈!」

入劍橋學埋Social

直到入讀劍橋後,她才受到當地環境及風氣影響,知道甚麼是「Presentable」,她說:「學校除咗要求我哋喺學術上有追求,仲希望我哋識得Social,所以會鼓勵我哋化淡妝,着有剪裁嘅西裝,同埋會畀機會我哋參加唔同社交場合!」

唔做女主角

千辛萬苦考入劍橋,她以課外活動來豐富校園生活,並參加話劇團。別以為樣子甜美的她定必擔當女主角,她不欲鋒芒太露,反而甘心當幕後功臣,專責度橋和寫劇本。雖然是課外活動,但她也認真對待:「我幾鍾意話劇,因為可以代入角色去反思人生!」而她也不抗拒由幕後轉戰幕前,她表示對將來心大心細,希望迎接不同挑戰:「拍戲都會係一個好嘅嘗試,任何角色都想做,希望可以透過演戲帶唔同訊息同反思畀觀眾!」

劍橋畢業興奮到喊

劍橋大學是世界頂級學府,Louisa有幸在這裏攻讀法律,實在為父母爭光!在劍橋三年,每張面孔,甚至一草一木都令Louisa記憶猶新,談到校園生活,她說:「我喺劍橋積極參與學校事務,仲參與香港及中國事務會,每年都有Dinner,我都會去。」Louisa去Ball都穿得特別性感,對此她笑說:「劍橋係老校,去Ball有傳統,我不嬲都希望做到最好,所以着到最靚,適應番個場合,不過學校一年有十幾廿個Ball,所以去唔晒!」她又表示入劍橋最興奮的時刻就是畢業:「攞畢業證書一刻,真係興奮到喊,三年好辛苦,壓力好大,因為嗰度啲人太勁。」

Louisa飛上枝頭成為冠軍港姐,但小時候卻是一個男仔頭,她說:「細個黐住哥哥,哥哥玩乜我就跟住玩,好似LEGO、機械人,大個少少就偷偷哋打遊戲機。」小時候的她未懂得貪靚,最記得是做花女,媽媽為她化妝,她笑說:「搽唇膏好唔習慣,黐立立令到我全程都擘大個口,哈哈!」

鍾意就快D Share啦!