掃呢頁CODE去手機

2015年9月11日 星期五

感情穩定 被老竇網上公開催婚 胡定欣生日男友自動獻身 定欣,胡定欣,

胡定欣生日都要開工,幸獲大會送上蛋糕補數。

【太陽報專訊】無綫花旦胡定欣昨日出席鐘錶品牌發布會,適逢34歲生日,問到音樂人男友Terry送甚麼驚喜禮物?她忍不住甜笑說:「送佢自己畀我囉!其實之前慶祝咗,但佢尋晚買咗兩個Cupcake喺半夜12點食,知我朝早去做運動可以減番啲肥,其實佢錫我就夠!」又指與男友感情穩定,但暫時未有計劃結婚,對於好友單立文網上公開催婚,定欣說:「老竇(單立文)佢真係好錫我,我話會畀心機先做好工作,再計劃人生等佢有孫抱,感情方面都好幸福,希望可以幸福落去!」

另外,定欣獲「胡說八道」一班好姊妹提早慶祝生日,包括胡杏兒及姚子羚等,捧着立體蛋糕的定欣相當興奮,還獲小朋友送花!

相關新聞

胡定欣生日被男友 爆

胡定欣生日男友自動獻身

胡定欣有一班好姊妹預祝生日,幾個女人變咗幾個墟!
鍾意就快D Share啦!